Riječanka&svijet

06.05.2005., petak


Tako, bez veze...
Sve mi je nekako bez veze. Cijeli tjedan. Uopće nije bio neki dobar tjedan. Jedna za drugom, samo neke tmurne vijesti. Danas sam dobila citološki nalaz punkcije kvrge na mišićima nadlaktice kod jednog 22-godišnjaka. Mali zgodan, radi kao krupije u kazinu, redovito ide u teretanu. Prije par mjeseci mu se pojavila kvržica na ruci, bezbolna..mislio je da mu je mišić «pukao», nije išao za tim...kvržica narasla na veličinu mandarina. Fibrosarkom. Mama mu je medicinska sestra, poznajem je godinama, radila sam sa njom...kada smo joj rekli nalaz, ja i liječnik sa kojim radi, ženi je pozlilo. Ma koliko smo nastojali ublažiti...sranje.
Prije par dana moja prijateljica rodila sina. Javila mi SMS-om, ja sam joj odmah poslala čestitku, no nisam stigla do nje u rodilište, mislila sam otići do nje kada se vrati kući. Jučer je kod nje bila naša zajednička frendica. Mali ima rascjep usne i nepca, ono što narod zove «zečja usna»...sranje. Koliko god se to uspješno operira, da se nakon nekoliko mjeseci ožiljak gotovo i ne primjećuje, nju je to strašno pogodilo. Ne želi da itko vidi dijete, skriva ga. Tako da dok se ne oporavi od šoka, ni ne idem kod nje. Poznam je i znam da je takva osoba kojoj treba samoća da neke stvari posloži na svoje mjesto. Sranje, sranje....
Ubija me sve ovo...ovaj glupi, besmisleni život.
Jednostavno, danas mi je riječ «sranje» lajtmotiv...ponavljam je stalno. Već mi je muka i od nje i svih sranja oko sebe. Došla sam kući, sjela na balkon, nastojala malo čitati...ne ide mi, ne mogu se koncentrirati.
Pa me majka uhvatila u đir...planira farbati stan. Krasno. Pogađate, naravno, tko bi trebao biti glavna čistačka radna snaga.
Sutra imam sistematske. Sranje....


- 21:00 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>