Riječanka&svijet

08.02.2005., utorak


Sasvim običan ponedjeljak kod frizera i drugdje
Platila sam ja moje jučerašnje karnevalsko prošetavanje...napali su me virusi! Boli me glava, nos mi je poluzačepljen cijelo vrijeme, a povremeno mi se totalno začepi, kišem...oči mi suze. Uglavnom, osim što se osjećam bajno, tako vjerojatno i izgledam..kosa mi je već narasla pa se ne može više dovesti u red sa par poteza prstiju, sva sam nekako podbuhla u facu, zahvaljujući nailazećem PMS-u, nedovoljnom spavanju i krkanju fritula i kroštula....
Sve u svemu sasvim dovoljna motivacija da dignem slušalicu i dogovorim tretman kod B. Rekla je da dođem odmah poslije posla...

Na poslu je bio miran dan, nije bilo pretjeranih posljedica maškaranja. Bilo je nešto ozljeda šake, no to su bile povrede na poslu, a ostalo su bili prethodno naručeni pacijenti.
Završila sam u pristojno vrijeme i ravno otišla kod B. Zaključila je da mi je šišanje prijeko potrebno, no ne i farbanje, pa mi je nakon pranja kose napravila čišćenje i relaksirajuću masažu lica dok smo malo, onako sitnozločesto ženski tračale neke poznanike...
Ošišala me isto tako repičasto kao prošli puta, no još nekoliko centimetara kraće. Dogovorile smo se da ću slijedeći mjesec doći na farbanje.

Kako je kada sam završila sa friziranjem bio još dan, sjurila sam se do grada jer sam se sjetila da su mi eterična ulja pri kraju, pa sam otišla do robne kuće «Ri», do onog new age dućančića na drugom katu po nove.
Bila sam na pokretnim stepenicama između prvog i drugog kata i odlutala negdje mislima kada sam čula da me neko zove. Podigla sam pogled i vidjela i mahanje osim što sam čula deranje...sa drugog kata se isto tako pokretnim stepenicama spuštao moj stari znanac i već junak ovih stranica, P.aka Slinavi....grrrrrrrrrrrr....samo mi je on nedostajao. Prije nego što sam stigla reći keks, evo ti njega kako hrli na drugi kat! Joojjj, baš sam danas mislio na tebe, htio sam te nazvati...je,je, moš'mislit! Znaš, prije 2 tjedna sam ozlijedio prst na košarci...a-haaaa...tu smo! I počne on mahati meni ispred nosa sa nekim prstom (uopće nisam registrirala kojim), na kojemu je očito vidljiva ozljeda tipa mallet finger (za poznavaoce). Počne on meni objašnavati...znaš, desilo mi se...znam,znam... prekinem ga..dobio si udarac loptom o ispruženi prst koji se naglo savio prema natrag te je došlo do otrgnuća tetive ispružača prsta sa pripadajućim komadićem kosti, tzv.avulzijska fraktura. Yessss!!! Uspjela ja! Slinavi je ostao bez teksta. Upravo tako, kaže on...bio sam kod ortopeda (ovdje je moj smijeh, zločesti), pa mi je samo prst zalijepio ljepljivom trakom i rekao da je skinem nakon tjedan dana. Je, zato mu sada vršak prsta slobodno visi prema dolje...bolje da vam ne govorim, na što me asocira, hehehe. E, pa to se liječi hiperekstenzijskom udlagom kroz najmanje 6 tjedana, a ako ni tada nema normalnih kretnji vrška prsta onda se operira. Da,da...rekli su mi neki ljudi da bi se trebao tebi javiti....grrrrrrrrrrrrrrr opet! Mogu li sutra doći? Biti će da je moj pogled bio previše riječit..pa je Slinavi dodao kao sada žuri na košarku (smijem igrati, zar ne?...a čuj....tvoj je prst), i da će me sutra ujutro svakako nazvati da se dogovori kada smije doći na pregled....

Kada je Slinavi mašući odskakutao iz mog vidnog polja, otišla sam kupiti eterična ulja. Uzela sam ulje od begamota, jasmina i ylang-ylanga, za opuštanje i sa antidepresivnim djelovanjem.
Kupila sam si i jednu ružičastu valentinovsku šalicu na kojoj piše I love you..što je i istina, hehehehe.
Došla sam kući, napravila si zagrijani sendvič od ciabatte sa maslinovim uljem u koju sam stavila mozarellu i pečene paprike (kupila sam neki dan jako fine, bugarske, u teglici), sve začinila sitno sjeckanim češnjakom, maslinovim uljem i bosiljkom.
Nakon što sam pojela, skuhala sam si Milfordov čaj od crvene naranče.
Glava me boljela sve jače, osjećala sam zimicu, pa sam pojačala klimu na 26 stupnjeva i otišla u krpe.
Maloprije sam ustala. Glava mi je malo bolje, imam temperaturu, ništa strašno, 37,5 stupnjeva Celzija i nos mi curi...no, osjećam se kao da me valjak pregazio...
Biti će bolje sutra...valjda....



- 14:44 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>