Riječanka&svijet

18.01.2005., utorak


Da li to nešto ne valja u mojoj glavi...?
Danas sam relativno rano završila posao. Dan je bio prekrasan, no hladan. Otišla sam poslije posla ravno kući.

Bila sam nekako gladna, pa sam si odmah išla napraviti brzi i jednostavan ručak. Uvijek u zamrzivaču imam veliku vreću onih duguljastih pomidora, sorte San Marzano, koje kod nas najčešće zovu pelati. Uzela sam ih nekoliko, u mikrovalnoj odmrznula, oljuštila, odstranila sjemenke i narezala ih u tavu, na hladno maslinovo ulje. Kratko sam ih prodinstala, a kada su omekšali u već polugotovi umak sam stavila žlicu paste od crnih maslina iz tubice, jedan zgnječeni režanj češnjaka i par suhih listova bosiljka, te malo smrvljenih suhih listića majčine dušice koje sam prethodno protrljala između dlanova, jer na taj način njena aroma dođe više do izražaja, te posolila. Kada se radi sa drugim,okruglim vrstama pomidora koji su kiseliji, nije loše dodati i žličicu šećera da se neutralizira suvišna kiselost.
Skuhala sam si malo tortigliona (krupna tjestenina u obliku kratkih debelih cijevi), prelila ih umakom i posula naribanim parmezanom.

Nakon ručka sam se uputila u grad. Imam vrlo osjetljive ruke, stalno ih perem i cijelo vrijeme nosim rukavice koje su talkirane. Povremeno, koža mi postane isušena i ispucala, naročito zimi, kada je hladno i burovito. Da bih to spriječila, ruke mažem vitaminskom kremom sa ekstraktom nevena, koju nabavljam u biljnoj ljekarni. Danas sam potrošila zadnje količine kreme pa sam morala do grada po novu.

Tek što sam izašla iz biljne ljekarne, naletjela sam na P.,mog starog znanca. P.je poseban lik. Mojih godina, visok, vrlo zgodan muškarac, njegovan, obrazovan, radi u jednoj poznatoj stranoj osiguravajućoj kući. Odavno već rastavljen, slobodan. Prije svojih 10-ak godina neko vrijeme mi se intenzivno udvarao, nekoliko puta smo izašli van... a rezultat je bio da sam mu dala nadimak Slinavi... Jednostavno, bio je tako nekako nedefinirano kenjkav, da nikako nije prolazio kod mene. No, žene su se oduvijek jagmile oko njega, ali Slinavi je prošao kratki, traumatski brak iz kojeg ima sada već velikog sina, tako da je ostao freelancer, nije se nikada trajnije vezivao.
Istog trena, pozvao me na kavu. Kako me ulovio na prepad, nisam stigla izmisliti dovoljno uvjeljiv izgovor da je odbijem, pa smo otišli do obližnjeg Phanasa. E, pa ako se neki ljudi tijekom godina mijenjaju, Slinavi definitivno nije jedan od njih! Ostao je podjednako naporan, iako, moram priznati, nisam ga dugo vidjela, sada izgleda još bolje. Uglavnom, nismo ni sjeli, već je počeo sipati komplimente...kako dobro izgledam, kako zračim nekim untarnjim mirom (bljuccc, bljuccc)...i kako sam sigurno zaljubljena jer samo zaljubljene žene tako izgledaju. Na ovo posljednje mi je počela i probava intenzivnije raditi. Te, kako moramo obavezno izaći jednu večer nešto pojesti...da,da, kako da ne...mora me nazvati, tralalala...i tako dalje i tako šire. Malo pomalo osjećala sam da mi izbija osip! Kavu sam brzinski ispila, rekla da žurim. Srećom, i Slinavi je imao dogovorenu košarku sa dečkima, pa smo se pozdravili.

Otutnjala sam na Deltu brzinom munje, sjela u auto i došla doma.
Pa sam krenula malo razmišljati. Očito meni nisu sve daske na mjestu. Umjesto da se veselim da me netko uopće poziva van...u posljednje vrijeme sam veća opatica i od Severine i Bernardice Juretić u njihovim najboljim danima, ja koja sam već u respektabilnim godinama...ja sva sretna što sam se dočepala kuće!
Očito nešto kod mene ne funkcionira kako bi trebalo. Kriterije ne spuštam, iako već odavno nisam prpošna studentica, izgleda da ne znam primiti komplimente...odbijam zaista atraktivnog tipa, jer je svojedobno bio, a i sada je ostao jak na riječima...
Da li to možda nešto ne štima u mojoj glavi? Ili se više ne znam opustiti, uživati u životu, iskoristiti svaki tren...? Jesam li ja to postala okorjela vučica samotnjakinja?




- 19:01 - Komentari (38) - Isprintaj - #
• Pa sama i kažeš: tip ti je naporan. Što ako je zgodan? Ako ti treba zgodan, onda si uzmeš jednog takvog za eventualno lud provod u... ahmm, a nakon toga si ga staviš u vitrinu da si ga pokazuješ frendicama kad dođu na kavu i klopu koju vjerojatno tako fenomenalno spravljaš. Kriterije oko takvih stvari definitivno ne bi trebalo spuštati. Meni su svojevremeno govorili da sam možda prekritičan oko "izbora" frajera, ali ako mi ne paše sve na njemu, nema smisla ulaziti u išta dublje od naprasnih pića u gradu. Naići će bolji, ako ne i pravi. Ili ćeš ti naići ti njemu. ;) (frishki 17.01.2005. 22:16)
• Ma joj, da te više nisam čula: što će ti nekakav Slinavi??? Pa što da dobro izgleda? Držala bi ga na polici u stanu kao ukras? Jebo atraktivan izgled ako ne zrači iznutra kao elektrana. Ja za takvog koristim naziv Sterilni. :)))))))))) (beštijica 17.01.2005. 22:42)
• @fFrishki, Beštijica - bez brige, nisam još izgubila kompas. Samo sam probala na tren razmišljati poput mojih frendica sa kave, hehehehe.Ne mogu ja protiv svoje prirode... a to je da imam "opako" oko i njuh i nanjušim raznorazne Slinave, hehehehe :)))) (Riječanka 17.01.2005. 22:53)
• Nije loše imati kriterije (dapače), no zajeb je ako se izgubiš u njima ;) (BigMamma 17.01.2005. 23:34)
• Ti si velika cura kaj da ti ja solim pamet kad budes ionak po svome napravila :))) (Bugenvilija 17.01.2005. 23:56)
• Ah da, imam nesto polugolih momaka na blogu... (Bugenvilija 17.01.2005. 23:56)
• :))))))) Ja ču se suzdržati od komentara! (donk 17.01.2005. 23:58)
• bolje da komentiram definitivno dobru talijansku spizu od nekakvih slinavaca... ukusnije je... (juliere 18.01.2005. 00:11)
• U glavi je, vidim po rečenicama, sve u redu, ostalo bi valjalo provjeriti. (Kemoterapija 18.01.2005. 00:18)
• da i ja vidim o čem vi djevojke, cure, žene pišete. a o komu bi neg o momcima. a priznajte da se bez nemre. vidim da vam je poplava odnijela ceste, bit će posla za bauštelce. eto ti prilike ( 18.01.2005. 01:21)
• recept ti je mrak!! a slinavi je katafakinstrofa. i mislim da je sve ok s tobom ;). pa gdje bi dosla kad bi prihvacala prijedloge za izlazak samo zato da bi izasla s nekime?!?! sve je to stvar feelinga. a feeling proizlai iz vibre koju okolina salje. slinavi salje bad vibrations. zar bi mu trebalo to tolerirati samo zato sto je zgodan? (dopsy 18.01.2005. 01:23)
• zaboravih stavit svoj autogram na ono maloprije rečeno. mi (mislim muški) bar nismo komplicirani, što vidiš to dobiješ. a vi cure.., ajoj bolje ne govoriti. ionak uvijek dobijem po tamburi kad nešt komentiram (vlajki 18.01.2005. 01:28)
• @Dopsy - slažem se s tobom, Slinavi nije ni za one night stand...vjerojatno bi mi ujutro pozlilo. No, moje frendice, koje se smatraju svjetskim pametima, su me skoro zatukle kada sam lika odj****, hehehehe :)))) (Riječanka 18.01.2005. 01:28)
• @Vlajki --jeli ja to dobro vidim : vi muški NISTE komplicirani????? Jaoooojjjj...napisati ću jedan post i o tome.... hehehehehe :)))) (Riječanka 18.01.2005. 01:29)
• samo daj. ja cu na svaki tvoj napisat 3 svoja. nemoj se zafrkavat s novinarom. mi smo ti poprilicno zajebani (vlajki 18.01.2005. 01:31)
• zato valjda ni njih nece, ha? :D (dopsy 18.01.2005. 01:36)
• čujem li ja to nekakvu dozu cinizma u ovim riječima? mogu se ja s vama prepucavat do jutra ko je kakav :) ionak nemrem spavat (vlajki 18.01.2005. 01:39)
• @ Dopsy - bravo!!! Faca si ti, skibila si sve iz prve :))) @Vlajki, samo ti piši...ne bojim se riječi, ni pisanih ni izgovorenih...znaš kako ono kažu : nije bitno što se kaže, već tko to govori :)))) (Riječanka 18.01.2005. 01:41)
• i bje tišina... ipak odem spat. nadmudren riječima i brojnošću vrijeme je da se povučem. sa sobom odnosim i ono malo dostojanstva što mi je ostalo. pozdrav, blog ti sada prvi put vidim i odličan je. osigurano ti je mjesto zamjenika urednika (mene) dok se malo proguram u nekim novinama (vlajki 18.01.2005. 01:46)
• Slinavi kod nekih cura jednostavno ne prolaze,a onda vecini onih drugih nikako nije jasno zasto, jer ON JE TAKO JEBOZOVAN...Ma molim te, ja sam potpuno na tvojoj strani-uvijek slusam frendice dok prigovaraju zbog "odjebavanja" ali kada stvarno pristanem na nekoga jer ja(moja glava) to zelim, osjecam se tako ispunjenije, zadovoljnija sama sobom...ja bih to tako rekla!kiss:) (carolina_1305 18.01.2005. 02:20)
• Nije tip "NAPORAN",nego je klasican primjer Rijeckih ljepotana u kasnim 30-im i ranijim 40-im godinama, a s obzirom na dobru poziciju u poslu(OSIGURANJE),govornistvo mu je dio posla. Vjerojatno je u tom svojem nastojanju pretjerao i upotrijebio krivu Matricu koja pali kod "udanih" koje traze malo paznje jer je doma nemaju...no kod onih koje su "same" prilaz bi trebao biti ipak nesto drugaciji, no nasem Rijeckom LABUDU je vjerojatno dan prebukiran sa svim obilascima rijeckih lokala i druzenjem sa SPONZORUSAMA, pa je malo izgubio feeling za NORMALNU I SPONTANU komunikaciju, jer ako pametna zena osjeti da je samo "kokos" oko koje pijetao taj dan( U Phanasu) malo plese, onda isti pijetao gubi igru, osim ako "kokos" nje stvarno KOKOS. Ja sam mladji od doticnog, ali u krugu poznatih imam veliki dio Rijeckih Labudova, spika im je 88% ista. No kada se prodje 35-ta, izbor je losiji, kriteriji padaju,u svakom slucaju nekako teze sve ide u toj sferi, osobito ako je prije bilo brodoloma..... Puno srece u slijedecim "okrsajima", a sto se tice Talijanske kuhinje, hmmm, o tom drugom prilikom... (+6hrs 18.01.2005. 03:31)
• Slinavi ocito nije "pravi", ne zivciraj se zbog njega... a sto se tice tebe, pises tocno onako kako sam ja razmisljala i pisala do prije mjesec dana, prije nego sam se zaljubila do usiju :))) sad ostaje samo da docekamo obrat postova :))) pusa velika i... hvala na receptu za umak :) (silent 18.01.2005. 08:03)
• Slinavi ocito nije "pravi", ne zivciraj se zbog njega... a sto se tice tebe, pises tocno onako kako sam ja razmisljala i pisala do prije mjesec dana, prije nego sam se zaljubila do usiju :))) sad ostaje samo da docekamo obrat postova :))) pusa velika i... hvala na receptu za umak :) (silent 18.01.2005. 08:07)
• Moj je komentar sublimiran u lokalnoj narodnoj - bolje biti sam, nego loše kompanjan..:)) (nezaboravak 18.01.2005. 08:31)
• Ekipa je prije mene rekla gotovo sve što je trebalo reći na "zadanu" temu. Dodajem samo da si sve savršeno opisala, tako da sam vidjela i sliku Slinavoga...ha-ha. S tobom je, naravno, sve itekako u redu. Podsjećaš me na jednu moju frendicu, slobodnu također - zgodnu i obrazovanu. Kad je nju jedan takav tip pozvao vani i uvalio šprehu, nju je uhvatio napad zijevanja. Kaže da joj je bilo užasno neugodno, ali jednostavno - nije bilo pomoći... (Esperanza 18.01.2005. 10:28)
• Ma daj, Riječanka, kakva vučica samotnjakinja?! Sigurna sam da te vrebaju mnogi komadi iz tvoje okoline!Ubrzo ćeš ti nama pisati (kako reče Silent) o tome. Hvala ti što mi svaki dan 'pustiš sline' svojim finim papicama. Predlažem ti da napraviš neki folderčić (i linkaš ga) sa svojim receptima jer to sjajno radiš. (Dani 18.01.2005. 10:43)
• a možda si malo ispala iz štosa ? izađi , kaj te košta , ak ne valja bar ćeš znati , ovako , ne znaš ništa . (neno u sredini 18.01.2005. 11:42)
• jesi! (nnn051 18.01.2005. 15:20)
• jesi! (nnn051 18.01.2005. 15:30)
• jao, kako ću te istući! kakvi su to komentari...mislim stvarno...zakaj bi snižavala kriterije i zakaj bi izlazila s tipom koji ti je slinav?!?! cccccc... s tobom je sve u redu i uredu je biti single ako ti to odgovara... kak ono ide, bolje biti sam nego u lošem društvu?!?! (kupus(ica) 18.01.2005. 19:17)
• nije, nego ne bi mogla ostariti uz njega...a sto se ruku tice nabavi "powder-free" rukavice (ista cijena, a nema problema) (barba 18.01.2005. 19:58)
• @Barba - imam i one bez pudera pa i sterilne tanke PVC rukavice za ispod latex rukavica...meni ne smeta puder uglavnom, osim ako nemam puno posla, onda se češće mijenjaju rukavice, češće peru ruke pa se isuše... (Riječanka 18.01.2005. 20:36)
• Ako je lik naporan,nema tu pomoći, nema tih lijekova koji bi poboljšali taj kronični nedostatak-da ne kažem manu.Drž' se svojih kriterija, zašto bi ih zbog nekog mijenjala?!Kriteriji postoje zbog toga da sortiramo ono o čemu je riječ. Pa da je i ne znam kako zgodan,žali Bože te ljepote.Očito je podarena krivome.Al naići će i poneki prihvatljiviji lik čiji poziv na kafe nečeš moć' samo tako odbit... (a 18.01.2005. 21:04)
• Hej dottoressa :) fučkaj ti njega, slinavca jednoga, bolje biti okorjela vučica samotnjakuša nego sa slinavcem ;). Daj ti meni reci koju točno kremu kupuješ imam ruke kao šmirgl papir, ništa mi ne pomaže :( (freakusha 18.01.2005. 22:02)
• Super je da imas visoke kriterije, samo tako mozes naci nekog s kim ces stvarno biti sretna. Sto ce ti tip kojeg u sebi zoves Slinavi, sto ce ti kompromis? Godine uopce nisu bitne, kladim se da mozes privuci svakog tipa koji ti se svidi. A Slinavog pusti nek slini nekoj drugoj za vratom. :-) (kulerica 18.01.2005. 22:44)
• @Freakusha - to je Marigold Moisture Hand Cream od Paula Pendersa...možeš je nabaviti i online, košta oko 10 dolara, pakovanje od 250 ml. No, nije loša ni Calendula(Ringelblumen) Handbalsam od Apotheker Scheller, a nju se povremeno nađe i u DM, 75 ml oko 20 kuna...jedini je problem što se rijetko nađe. A za suhe i ispucale pete nema ti do najobičnijeg Melkfetta isto sa nevenom..namažeš prs debelo i staviš stare pamučne čarapice preko noći. Ako su ti ruke jako ispucale, stavi bilo koju nevenovu kremu u debelom sloju, navuci pamučne rukavice i drži barem dva sata...pomaže, vjeruj! (Riječanka 18.01.2005. 23:16)
• Hej dottoressa, idem sutra u potragu inače koristim ovu nevenovu za pete i stvarno je zakon :) (freakusha 19.01.2005. 20:50)
• Ah sada gledam i nije ostavio moje današnje komentare :( (freakusha 19.01.2005. 23:24)


- 19:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>