Riječanka&svijet

02.11.2004., utorak


Utorak..a kao da je ponedjeljak :(((
Tako sam umornaaaaaaaa.... kao da me na poslu nije bilo šest mjeseci! Čim sam ušla kroz vrata, svi su mi se obrušili na glavu, svima je bilo nešto hitno i bitno, telefoni nisu prestajali zvoniti... uz redovan posao "uvalili" su mi (prijatelji&kolege najdraži, ovim vas putem pozdravljam!) još 3-4 nepredviđena slučaja :)
Nisam ni izašla na pauzu, a poslije radnog vremena sam nastavila raditi prekovremeno... Kada sam izašla bio je već mrkli mrak. Na povratku kući sam skočila promijeniti knjige u biblioteku i u "Plodine", po mlijeko i jogurt...naravno, to mi je oduzelo daljnja 2 sata.
Jedina pozitivna strana je što nisam gladna, hehehe..na poslu sam pojela pola vrećice čipsa (znam, znam, zdrava hrana!) a kada sam se napokon dočepala kuće nije mi ni palo napamet da nešto idem kuhati, čak ni podgrijavati :) Popila sam bočicu jogurta i napunila kadu...
Social life after work? Ma zaboravi!!!
Mislim da ću danas ipak ranije u krpe...

- 22:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>