Riječanka&svijet

02.11.2004., utorak


Noćna ptica
Ufff, nikako da se otputim na spavanje. Sutra (odnosno, već danas) ujutro neće me moći dignuti "Veli Jože" ako još uopće postoji, ni sve ostale dizalice iz riječke luke zajedno. Čak sam maloprije poduzela istraživačku akciju po frižideru i iskopala, srećom, samo malo pilećih prsa preostalih od ručka, hehehe... Ne spava mi se, no ujutro..opet ću se cijenkati sa budilicom i mobitelom (back-up u slučaju da budilicu ignoriram - njega je teže, zvuk je bljakasti ambulance, hehehe).
Cijeli sam život noćna ptica, od kada sam se rodila. Spavala bih po danu, a čim bi pao mrak..eto mene! Pričala, cendrala..morali su me na smjenu zabavljati mama, tata i nona (tata se žali da je imao najgoru smjenu, onu od 2 do 5 sati). Cijelo moje školovanje, studij, postidplomski, specijalizaciju ponavljala se ista priča. Nisam niti jedan ispit spremila danju :))) Naučila sam se da spavam malo, 3-4 sata. Ujutro bih išla na predavanja i vježbe, ponekada bih, zimi, odspavala sat-dva popodne, pa bih izašla van, pogledala kakav filM, i iza 22 - 23 sata, kada bi se ulica i susjedstvo utišalo, počela učiti. I tako ponekada cijelu noć...onda bih ujutro otišla po kruh i novine, odvela psa u šetnju...
Kada sam počela raditi imala sam sreću pa sam radila u smjenama ... 12 dnevnih sati, pa drugi dan 12 noćnih..pa bih bila 2 dana slobodna. No, nije to dugo trajalo..sada radim od jutra do mraka, uglavnom.
Navikla sam malo spavati, oko 4-5 sati noću, a onda bih vikendom, obično nedjeljom potegla do podneva...subote su rezervirane za kavu i shopping, za to mi nije nikada problem bio ustati :)))
Ovih tjedan dana godišnjeg sam se totalno raspojasala...spavala danju, jela noću... e, od sutra/danas mijenjam ploču : dijeta!!! Moram izgubiti ovu izdajničku godišnjevsku škembu :))) Bliže se Božić i Nova godina...do tada post, hehehehe
Prosinac je najgori mjesec...prvo kreće moj rođendan, pa raznorazne poslovne fešte i predpraznički partyji..pa sami blagdani...zamke za liniju vrebaju na sve strane, a ja sam dobro poznati fleksibilni bonkulovićki (ne)karakter.
Nema mi druge...kupaonica zove (ne, neću stati na vagu, hehehe), a nakon toga krpe..MORAM!!!!
- 01:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>