Riječanka&svijet

16.11.2004., utorak


Bez naslova...bez veze...
Danas je rođendan mom bivšem dragom. Iako znam da je među nama nepremostivi jaz, da je sve gotovo, ne mogu ne misliti na njega. Znam da je sve gotovo, umrlo, bez šanse..ni ne želim početi ponovno. No prekid je bio nedavno, rane su još svježe...još ga ne mogu izbaciti iz sistema. Nismo bili dugo zajedno, ni dvije godine, djelilo nas je 500 km, ali imali smo intenzivnu, emotivnu vezu. Viđali smo se kad god smo oboje mogli, vrijeme provedeno zajedno bilo je prekrasno...i onda je prestalo to biti tako. Nije bilo nekog opipljivog razloga, povoda...jednostavno se udaljio. Nije mi nikada rekao zašto, samo sam malo pomalo počela osjećati da mi klizi iz ruku, postaje drukčiji, dalek... Trudila sam se dokučiti što se to desilo, davala sve od sebe da ljubav, koja se gasila oživi...Malo po malo pukotina se širila, postajao je dukčiji, grub, tjerao me od sebe. Ja koja sam uvijek bila intuitivna, oštroumna, svjesno sam se mjesecima zavaravala, mislila, umoran je, puno radi....Onda su počele laži, to me najviše zaboljelo, no to mi je otvorilo oči. Shvatila sam da me zamjenio novim modelom...Nije to nikada priznao, no nije ni bitno. Volim ga još, zbog onoga što mi je nekada značio, zbog sebe..taj će osjećaj pomalo oslabiti, preboljeti ću ga, s vremenom...A njega imam napretek, previše...
Nazvala sam ga večeras..jednostavno, tom se porivu nisam uspjela odhrvati..kao što ne uspijem ponekad odoljeti da ne zapalim cigaretu, ili pojedem malo čokolade. Vidio je moj broj na displayu, nije se javio...možda je i bolje tako...
Sretan ti rođendan, moj bivši dragi...samo sam to htjela reći.
Ja idem dalje, ponovno učim hodati... Učim se ponovno samoći, ne očekujem previše... Life goes on...
- 01:45 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>