hit counter Tenis u Teheranu - Javljanje iz Teherana - Blog.hr

Javljanje iz Teherana

  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
putovanja u cudne i rijetko vidjene krajeve, radi posla, a manje zbog love

Kutak za trenutak 
Najdraza Rijeko

Iz tvoje sam kolijevke Rijeko
otplovio negdje daleko,
al uvijek si bio i ostao grade
čežnja u srcu mom...
... ja sam u tvojoj
ti u mojoj duši
Rijeko jer moj si dom !

Najdraža Rijeko otvori njedra
vraćam se tebi primi mi jedra
voljeni grade za tebe dišem
najljepšu pjesmu srcem ti pišem !

Najdraža Rijeko pružam ti ruku
spustit ću sidro u tvoju luku
voljeni grade otvori vrata
da pogledam Kvarner sa vrha Trsata !

Mladost je htjela daljine
Luke bez tvoje topline
al uvijek si bio i ostao grade
čežnja u srcu mom...
... ja sam u tvojoj
ti u mojoj duši
Rijeko jer moj si dom !


Slavonac sam time se ponosim

Slavonac sam time se ponosim
davno ime od predaka nosim
Hrvatska je domovina moja
ej slavonko i moja i tvoja.

Domovino u srcu te nosim
domovino s tobom se ponosim
čuvam tvoje livade i staze
ne dam da te tuđe noge gaze.

Ej hrvati tamo u tuđini
vratite se svojoj domovini
vratite se na ognjište svoje
ej hrvati, Hrvatska vas zove

Vase omiljeno odrediste je:
Garesnica
Spisic Bukovica
Barcsz
Sofia
Teheran

View the results
Hosted by WebEnalysis

 Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor
Klik
Zerumozga
Normalnofobia

 Curka
Zbog nje mi je svaki dan ljepsi, a tame vise nema

 26.05.2004., srijeda

Tenis u Teheranu

Dobro jutro, eto jucer smo se poslije posla odlucili i malo baviti sportom pa smo kao pravi Hrvati isli igrati tenis. Teniski tereni su smjesteni na savrsenom mjestu. Brdo iznad Teherana tako da ti puca pogled na cijeli grad, pored terena je velika zgrada od iranske CIA-e, barem oni to tako zovu, ali nije bad, mozes ih slikat i nista se ne bune.
Dok smo igrali pitao sam se kako to da nema nijedne zene, i onda sam skuzio jedan teren u daljini koji je bio okruzen zelenom tendom, naravno tamo zene igraju tenis, daleko od muskih znatizeljnih pogleda. To u biti znaci da ako si zena i hoces igrati tenis u Teheranu moras igrati sa zenom, nema mjesovitih parova, i naravno nista bez marame na glavi.
Nas vozac, Said, koji nas vozi po cijelom Teheranu ima nekih 25 godina i vec drugu godinu si pokusava srediti visu za Ameriku. Kaze da mu je pun kurac stalnih kontrola, moras se skrivati od policije ako hodas sa curom, ako ides u neki drugi grad barem ce te tri puta zaustaviti iranska murija i pretraziti cijeli auto, uglavnom pun mu je kurac muslimanske represije i decko oce ici zivjet van. To sve jako lijepo zvuci ali stvarno ne znam ko ce mu srediti zelenu kartu za USA, narocito nakon 11.9. ?!
Uglavnom nakon svega mogu samo zapjevati "Lijepa nasa Hrvatska, Hrvatska...".
- 06:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #