ponedjeljak, 28.01.2008.

Oj!

Prvo da vas sve puno,puno,puno pozdravim i šaljem vam preveč pusa.bili ste mi stvarno prezakon dok me nije bilo,ostavljali ste mi lijepe komentare,hvala vam! :D

Drugo,žao mi je što ću vas možda morat razočarat time što neću pisati kako mi je bilo na skijanju i na kanarskim otocima jer stvarno ima previše toga,ali sve u svemu,bilo nam je zaista lijepo. :) možda jednog dana i ispričam tu priču kako smo zakasnili na avion. ;)

No,evo i ja sam napokon uhvatila vremena da se javim.kad sam se vratila u školu,morala sam pohvatati sve konce..zadaće,nove lekcije..trebalo se čak i priviknut na zagreb..ali sa ponosom govorim da se sve već vratilo u normalu i da ide na bolje.. :)

Nadalje,22.1. navrših 16 godina..bio je utorak,sasvim obićan dan..niš spešl,ko da mi nije 16.,cak sam bila i malo tužna jer nisam imala vremena ikakvo slavlje radit,a u planu nam je slavit tek u drugom mjesecu..ugl,završi nam sedmi sat i ja krenuh polako doma i vidim pred kućom neke aute,jbt,ono,došla sva familija,strašno..i uđem,a unutra cijela ekipa sa plesa!ajme,vrištala sam od srećeee!to je zapravo trebao biti surprise ali sam ih malčice zajebala jer sam došla prerano..no svejedno,čak sam i plakala.. :D matija i danijel su mi napravili od balona čovca <3 a binač mi je kupila spomenar od dylana na kojeg sam riknula.prejeben je.tako.. :D aaa,vojim vas <3

Hmmm.zatim,9.2. idemo na 59 rođendan od bob marleya u boogaloou.. :D kao što rekoh,možda tam nađem nekog rasta princa i tina je 100% uvjerena da će se neš dogodit..lol,no to nije bitno,želim reć da se zaista veselim,to je zapravo povodom njenog rođendana..

Sad se pitam dal išta od ovog što sam napisala ima smisla.. :)

Još želim nešto reć,a to je da sam od nove godine napravila neke vrlo važne poteze,i ponosna sam na sebe jer sam napokon odlučila: zaboravit tebe,tebe i tebe,a posebno njega! mislim,ja to već duže vrijeme odlučujem,no prije dan-dva to sam mu i osobno rekla pa eto.. :D jednostavno treba sa nekim stvarima krenuti dalje i prihvatit da jednostavno to ne funkcionira više onako kako je prije funkcioniralo..

I tako,dok se u ove večernje sate prežderavam sa Pringels čipsom te zaključujem sa frendom na msnu da mi već dugo nije rekao "prasica",također zaključujem i da ne vidim ikakav smisao svega i pomalo sam razočarana jer sam onak fkt odlučila da ću napisat napokon neki dobar post i gle ovo sad..no,ja sam vam se javila i to je najbitnije.. :)

ljubim vas. :D <3

20:40 - Komentari (9) - Isprintaj

nedjelja, 13.01.2008.

ljudi moji,evo,javljam vam se iz hotela na tenerifima..biit cu kratka,umjesto sobe dobili smo apartmancinu.. :) hrana je prejebena,tenerifi su prekrasni,spanjolaca ko u prici,shoping bolji nego ikad..sve u svemu,za sad uzivamo :) sutra idemo u loro park gdje su pingvini i orke :) a da ne pricam samo kakve sve dogodovstvine dozivljavamo :) i bruke..

toplo je jako,jako,tako da se vracam crna,ocean je predivan,valovi su ogromni i danas sam gackala po savrsenoj pjescanoj plazi.. :)

imam jos 4 min interneta jer se placa pa idem polako jer se treba tusirat za vecernji izlazak..da,u nasem je apartmanu ogromna kadaa :) jao,pa veci je od nase kuce i kak je sve krenulo,kad dodem doma tesko cu se odreci ovo luksuza ovdje.. :)

svima saljem ogromne puse sa tenerifa,slane i tople.. :) uzivajte mi u skoli koliko mozete,kupam se za vas :)

21:59 - Komentari (8) - Isprintaj

subota, 05.01.2008.

odo ja na put... :D

lalalalalallalalalalallalaalallalalaalallaallalalalalalalala. :D

čemu toliko lalanja?e pa zato,dragi moji,što je još preostalo manje od dva dana do putovanja.aha. :) joj,kako se veselim.prvo da vam kažem kamo uopšte idem,eh,prvo idem na 4 dana na bjelolasicu(mislim a svi znaju gdje je to),idem skijat sa svojim narcisom.hihihihihi :) ne zvuči sad tako jako,jako,jako kul,ali je jerbo sljedeći petak ravno sa skijanja idemo za graz i tam na avion koji nas vodi naaa... KANARSKE OTOKEEE!!! :D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

da,da,da.. :D a kad se vratim,vidjet cete moje slikice :) bas mi treba sad neko putovanje..da se maknem od svega,problema,škole,zagreba.. :D

inace,kod mene nema ništa novog..stalno razmišljam o tome kako mi treba nesto,netko tko ce pazit na mene..mazit me i čuvati.. :( treba mi onaj princ na magarcu :D da,i sve bi bilo da ja nisam,ono,ajmo reć "zaljubljena" u nešto stvarno nedostižno..ali,pobogu,može samo neka iskrena,dobra i duhovita osoba?nije da puno tražim.. xD zato se ja veselim putovanju,da bar na tren ne razmišljam o tome(njemu).. :(

sad idem jer imam stvarno puno posla za napravit..nis,mislim puno na vas koji mi jedini komentirate :) i javim vam se 22.1 kada mi je i rođendan :) puse svima :)

pozdrav

16:33 - Komentari (8) - Isprintaj

utorak, 01.01.2008.

[10,9,8,7,6,5,4,3,2,1] SRETNA OVA GODINAAA! :D (hug,hug,hug) e,ekipa,brijem da smo fulali! još 5 sekundi oood...SAD! [5,4,3,2,1] JEEEEEEEEEEEE! ;)

eto,još je jedna godina iza nas.. :) čini se kao da sam jučer bila kod jure gdje smo slavili 2007 i još uvijek ne vjerujem kolko se toga promjenilo,zapravo,ja sam se promjenila.. :) kad se sjetim kako sam tada imala samo 14 godina i bila sam užasno djetinjasta što se tiče problema,sama sam ih stvarali tamo gdje ih netrebam..plakala sam zbog svakakvih gluposti,a jedna mala okrutna riječ na meni bi ostavila velike posljedice..a sada,ojačala sam i moram priznat da je to možda i jedna od bitnijih stvari..jer,kad je netko jakog karaktera i zna se nositi sa svojim problemima,njemu je u životu mnogo lakše,pa osjetih to na svojoj koži..a takve se stvari ujedno odražavaju i na školu,prijateljstva,roditelje,pa čak i ljubav..no,ja sam još uvijek slaba na nju.. :D uglavnom,protekla je godina bila sasvim u redu,te ne žalim za niti jednu stvar koju sam učinila,dobro..ajde,ocjene su mogle biti bolje.. xD i sada je potpuno nova godina pred nama,i zapravo još nije ni prav počela,stoga,treba se potrudit i krenuti od početka sa smješkom na licu.. :D ima li ovo ikakvog smisla do sad?nemrem si predočiti.. :)

slavlje je prošlo naprosto prelijepo..proslavih u društvu ljudi koji mi svaki dan u školi čine sve ljepšim i ljepšim.. :D

i tako,još novosti..pa evo,preuredila sam napokon sobu,sva je u zelenom,izbacila sam krevet star već 30 godina,pa sad spavam na madracu.. hihihi,moram priznat,osjećam se super sad kad je to sve sređeno..onda je bila prenatrpana pa je to sve stvaralo nered u mojoj glavi.. :D sad je kul..

i zadnje što ću vam reć je da sam se šišnula..nemrem ja imat dugu kosu,jebeš to..puklo me dok sam sa bratićem gledala resident evil 4 brijem,da..i jako sam zadovoljna.. hihi :D

eto,to bi bilo to..uživajte,i želim vam od srca sve najbolje.. :D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

21:32 - Komentari (5) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.