body naivna_glupacha - Blog.hr body

štafetica
*Zadnje što sam kupila.. su zvakace i jafa keksi za tina i uzelku*

* Iz kuće nikad ne izlazim bez... mobitela i para *

* Moja najveća želja je... da budem s... *

* Želim postati..arhitektica...LoL*

* Dvije ženske osobe s kojima sam se najviše zbližila su..Mely &Lena.....*

* Posvuda najčešće ostavljam....mobitel....*

* Najvažnije mi je da dečki imaju...osmjeh na licu koji me....... *

* Najviše mrzim kad se prema meni ponašaju..kao da sam najveca budala svijeta..... *

* U tri riječi bih se opisala kao...tvrdoglava,zaljubljena i luda..... *

* U slobodno vrijeme najradije... provodi vrijeme na netu gledam TV *

* Slušam... sve što mi paše...... *

* Moja omiljena serija/emisija jest...Schloss Einstein...... *

* Ne volim čitati... Lektiru.... *


posvecujem ju uzelki, vanj i svima koji ju zele...

25.01.2008. | 20:47 | | 36 | Komentiraj | Isprintaj | #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




CREDITS

dizajn : patka dizajn
picture: Ursylla