body naivna_glupacha body

ej...

ej ljudi moji evo mene napokon u svijet blogova..hehe
NAPISALA SAM NOVI POST, ZAMISLITE..hehe

Kod mene nea nis novog, u skoli sve po starom, ocjene su li-la (GROZNE)bang

jedva cekam subotu...weee..idem u grad nakon dva tjedna...bit cesmokin i party..hehe

hmmm....

veceras sam plakal ko luda za jendno velikom budalom, al jbg nemogu ga prebolit, jednostavno da voli..a on mene totalno izbjegava...neznam sta cu...ma ugl. necu vas s tim zamorat...

ajte POZZ

24.04.2008. | 21:14 | | 21 | Komentiraj | Isprintaj | #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




CREDITS

dizajn : patka dizajn
picture: Ursylla