<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


petak, 01.10.2010.
Becouse I love the way you lie.
Ta stvar mi je neprestano u uhu i stalno ju pjevušim. Valjda zbog nekog razloga.. pa iskreno, i ima jedan razlog.
Isuse. Kako ja njega volim. I zašto smo se morali posvađati? A bilo nam je predivno...svaki trenutak proveden s njim bio je kao u bajci i bio je vrijedan tisuće provedenih sa nekom drugom osobom. Ali čini se da to nije bilo to. Ili je? Što se mene tiče je. Ali bogzna što se tad događalo u njegovoj glavi. Druga nije bila sigurno. I zašto se ne javlja? Zašto? Izludit ću stvarno. LJUBAV. Najdraže bi mi bilo da nemam osjećaje. I ne, nisam ga prebolila. A možda i pretjerujjem. Možda je on bio samo jedan u nizu, ili samo ljetna ljubav. I kako da se ponašam? Valjda vrijeme liječi sve rane. A srcu treba puno da se oporavi. Ali nije bio prvi s kojim je tako završilo..i onaj prije njega, i onaj prije onog i onaj.. Svi. Ili ja nemam sreće ili neznam. Prebrzo se vežem za osobe. I neznam kako da završim ovaj post. U glavi mi je konfuzija. Odnosno, u glavi mi je on. I gdje god pogledam, vidim nešto što me podsjeća na nas i na njega i na našu ljubav koja je trebala trajati vječno i imati Happy End. Sjećam se, zamišljali smo se kako ćemo, kad tad biti uspješni ljudi. On bi bio poznati sportaš, bogat i slavan, u garaži bi imao 2 Ferrarija i Porsche. A ja prava riba, glumica. Svi bi slinili i za mnom i za njim, ali mi smo bili vjerni jedno drugom i voljeli se do neba. Imali bi troje prekrasne djece.Dva dečka i jednu curicu.I on bi bio moj princ, a ja njegova princeza i bili bi Happy Familiy do kraja života. Ali ipak su to bili samo prazni snovi.


- 18:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

so hedonistic:)

COPYRIGHT NOTICE ©
This work is under copyright law.
You cannot save,
download or use the picture for any purpose without accessing a license from me.
Please respect copyrights!
Linkovi
Moj drugi blog :)
Look at me!
Volim:
sebe :P
- ples
- miris svježe pokošene trave :)
- čitati, pisati i crtati
- svoje Ray-Ban naočale :D
- paranormalno, neobjašnjivo i nedokazano
- London ^^
- putovati ;P
- sok od marelice
- svoju malu đukelicu :D
- zelenu boju :)
- modu i dizajn
- fotografirati
- svoj Canon EOS 450D ;)
- more ;D
- čokoladu ^.-
- šljokice *.*
- orhideje :)
- svoj klavir :)
- shopping <3
- snijeg :D
- Davida Guettu ;)
- Gossip girl, a pogotovo Chace Crawforda :)
- svoje starke u raspadu :)
- sanjati
- nakit
- cipele:D

Ne volim:
- vaniliju
- Facebook
- kukce, bube i sl. :/
- svoje nokte :S
- neurednost ( iako sam i sama neuredna :P )
- reklame na TV-u
- rano ustajanje :S
- Sushi i Sashimi :|


Live.Laugh.Love
Blog je otvoren 11.06.2010.