Mayday of Maylandia

nedjelja, 19.10.2014.

ŽAO...PLUS APDEJT PONEDJELJKOM ;)))


(photo by Mayday)

...mi je, ekipica

...mi je, uredništvo Bloga

...mi je što je Photobucket blokirao sve moje fotografije
i totalno mi uneredio blog mad.

Vidim da mi je blog (tj. post "Zub") izabran za blog dana
i užasno mi je neugodno što ga možete vidjeti samo krnjeg, bez fotografija.

Imala sam već i blog dana i post među vijestima i ne znam ni sama koliko izdvojenih komentara
nije zbog toga, zaista;

jednostavno - žao mi je izgubljenih piksela i vremena.


Naravno, potražiti ću novi servis za upload fotki;

ako imate kakav prijedlog - pucajte!

Voli vas
vaša polovična May! zubo

DUNKVE, GORENAVEDENI APDEJT PONEDJELJKOM - IĐEEE:

ma di će mene jedan nemirišljavi Buketić spriječiti u bloganju, hehe
nabavila sam si drugi i voila - koga zanima;

post "Zub", s fotkama, ofkors:
http://relay.blog.hr/2014/10/1631821490/zub.html

Ostale postove nemam namjeru popravljati, prevelik bi to posao bio.
Tko je vidio, vidio je.
Pokušala sam srediti stvari preko našeg editora, međutoa
malo je neozbiljan, pa sam odustala.

Puno vam hvala na savjetima, lipi moji!

Blogare necesse est smijeh
idemo mi dalje kiss



Oznake: cry burninmad zujo puknucu lud headbang dead mad bang blabla


- 10:10 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>