Image and video hosting by TinyPic,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image and video hosting by TinyPic,blog.dnevnik.hr/reedemer" />



Image and video hosting by TinyPic


Hell_o piplsi ... Napokon ja malo ovdje ... Kao što sve vidjeli onaj post je napisala Marija , moja mala kćerkica ...
Kod mene nema nikaj novog ... Elly je OK , Beki je isto OK i još uvijek žica moj križ , Boxy se sutra vraća s mora , Jimmy i Vanja i Suzana i Maja su one stare ...
Kao što vidite neam kaj pametno za napisati kada pišem ovakve gluposti ...
Ja npr. nisam OK niti ću biti neko duže vrijeme ... Danas sam se 2X posvađala s starom , no nekima je to sve onako ... klasika ...
Meni baš i nije ... I to su takve predrasude i dobacivanja ... Uff ... Najradije bih se izgubila na par dana da se makne odavde ... Ali to je nemoguće ...
Izgubila sam best frendicu ... nije me briga ... Frendovi su svi za zajebanciju ... Ima jedan dečko koji mi se sviđa , ali ja naravno pravim se hladna i kažem stvari kao da ga tjeram od sebe ... Ali to ne želim i nakon toga , kada se vratim doma onda sam s frendicama na MSNu i pišem kak se on meni sviđa ... bla bla ... a zapravo ja to njemu niti u jednom trenu ne pokazujem ... samo kažem nekim osobama ... Mislim da bi on trebao biti ta sljedeća osoba koja će saznati tu moju 'tajnu' koju znaju neki ljudi ...
Sve što sam dosad učinila pod praznicima mojima je kao da nisam ništa učinila ... i to sve ispadne ... samo par puta si napravila to i to ... burninmad JEBOTE ! burninmad ja sam to radila skoro cijele praznike, skoro svaki jebeni dan ... i vi sada ... nije dobro ... i kada se vratim iz vana ponašaju se kao da se nikaj nije dogodilo nego nastane nova svađa ... Kada sam vani s frendovima onda totalno sam u kurcu i jednostavno ... nije to to ... imam feeling kao da ne pripadam ovamo i kao da mi žele reći - gubi se ... ne treba nam osoba koja ne zna za zajebanciju i koja se drži ukočeno KAO TI !
Možda nije tako .... ali to je moje mišljenje ... Radije bih ostala doma , ali tu su one osobe s kojima sam započela 3.svj. rat ... donekle ...

No, da vas ne zamaram s svojim problemima koji su donekle glupi i svakodnevni kod svakog tinejđera ... odem polako ...
Pozzam sve

Jedna slikica osobe koja mi je trenutno najdraža (izmišljena je ... ali opet ...) željela bih da me riješi svih odvih muka ...
Image hosted at bigoo images




11.08.2007. u 23:31 | K | 59 | P | # | ^

<< Arhiva >>

0


< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



My World


Awareness Ribbons Customized - ImageChef.com


Everything I want to say ...


je piplsa na lajni

Image Hosted by ImageShack.us




Some Things About Me
Name : Anna
Some Things That I Like :
volim mučiti ljude (točno tako, sadist sam), smijati se, crtati, obožavam svoju ekipicu ... i naravno – svog jedinog buraza
I Don't Like : manipulaciju ...
My Music : black metal, new metal, doom metal, death metal i goth rock ....
My Favorite : spavanje i moji prijatelji koji mi znače jako jako puno

border="0"



myspace



Miscellaneous Icons



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

My Rules


Image Hosted by ImageShack.us

Holding my last breath
Safe inside myself
Are all my thoughts of you
Sweet raptured light it ends here tonight


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image hosted at bigoo images


My Pictures


No Comments ... (klikni na slikicu ako ju želiš vidjeti u pravoj veličini)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bloody Flower
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Flame Wings Gothic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bloody Girl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blindich
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Chimaira
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Little Angel of Death
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gothic Girl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Whisper ...
Image Hosted by ImageShack.us

White Angel
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

lik je tako ... uff
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Don't Fear The Reaper
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Loneliness
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ying Yang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Leave a Black Rose on My Grave
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bloody Girl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gothic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bloody hangin'
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sad Girl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sad Angel
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Death Position
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bloody Demon
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Death
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Deadly Eye
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Skull
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vampire
Free Image Hosting at www.ImageShack.us