Determined


Jučer (ponedjeljak) sam bila u ZG i vidjela sam svoje iz razreda i neke ljude iz 1.p2 ... Bila sam happy ... Bila sam na kavi s Alex, Marijom, Sanjom, Elly, Barbićem i Katardžićem ... hehe ... Wow ... Sad sam faca !
No to nije ono što želim reći ... Shvatila sam da je sada svima teško pošto je za 2 tjedna i manje kraj školske godine , a sve ocjene nisu ispravljenje ili ne mogu biti ispravljene ... Nadam se da će se svi izvući s popravnim , iako to za neke nije baš moguće ... Neki će pasti razred , neki će proći bez popravnog , a meni je samo važno da osobe do kojih mi je najviše stalo (Alex, Marija, Sanja, Elly, Sebach) proći ovaj razred i da će nastaviti školovanje u ŽTŠ školi ... Ja to nisam uspjela ... I prerano sam odustala i malo mi je žao zbog toga , ali ne bi mjenjala svoj ispis iz te škole nizašto ... Drago mi je ... I sada pošto ću školsku godinu '07/'08 ići ispočetka ... na neki način mi je drago pošto sam dobila šansu da počenem nešto ispočetka ... Profesori i još neke osobe su mi ovaj smjer (tehničar za računalstvo) zagadili ... Jednostavno sam zamrzila taj smjer iako ja obožavam kompjutere ... Toga se nikada neću odreći i sama ću pokušati naučititi što je više moguće o njima bez obzira na smjer koji ću odabrati ... Voljela bih biti nutricionist ... Imam bodove i sve ... Imam volju i ovaj put neću bježati kada bude najgore , to sam sama sebi obećala ... Ono što mi je Krpan rekao kada sam se ispisala je na neki način istina , ali meni se ne sviđa kako je on to rekao ... Kao da sam neka glupa djevojka ... A to nisam ... Smijala sam se kada mi je rekao sve te , na neki način gluposti ... ali sam ga poslušala ... Pridržavati ću se samo nekih rečenica ... Sve je to nekako zamršeno ... Ne mogu opisati svoje osjećaje ... Žao mi je što moji frendovi sada prolaze što sam i ja trebala prolaziti , ali ja nisam imala snage da nastavim ... Mene je bolest unazadila i najgore od svega , oslabila ...
Najteže mi je bilo kada me je Krpan iživcirao na SRZu ... i nakon sata sam otišla u WC s Marijom i Sanjom i tamo mi je Marija rekla - Kako te Krpan može iživcirati !?
Ja sam se zderala na nju jer nisam željela da mi sada govori gluposti ... Najviše me je to zaboljelo u cijeloj školskoj godini ... To što sam vikala na nju ... Iako smo se i prije svađale , ali ovaj put je bilo drugačije ... barem po osjećajima ... i jako mi je žao zbog toga ... Nikada ne bi mogla vikati na nekoga od frendova osim ako se on ne dere na mene ... Znam da izgleda besmisleno , ali ... Marija , žao mi je što sam vikala na tebe ... Užasno me boli jer si mi odlična frendica i ne želim te izgubiti ...
Sanja, Elly, Sebach, Alex i još neke ljude ne želim isto izgubiti , a to preseljenje u drugu školu možda će to i ostavariti ... ali ja ću se potruditi da se to ne dogodi ...
Pusa i hug svima vama ovim putem i jedva čekam da vas ponovno sve vidim ...

Jedan spot za kraj koji na neki način opisuje sve ovo ....

Breaking Benjamin - So Cold


12.06.2007. u 09:36 | K | 19 | P | # | ^

<< Arhiva >>

0


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



My World


Awareness Ribbons Customized - ImageChef.com


Everything I want to say ...


je piplsa na lajni

Image Hosted by ImageShack.us




Some Things About Me
Name : Anna
Some Things That I Like :
volim mučiti ljude (točno tako, sadist sam), smijati se, crtati, obožavam svoju ekipicu ... i naravno – svog jedinog buraza
I Don't Like : manipulaciju ...
My Music : black metal, new metal, doom metal, death metal i goth rock ....
My Favorite : spavanje i moji prijatelji koji mi znače jako jako puno

border="0"



myspace



Miscellaneous Icons



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

My Rules


Image Hosted by ImageShack.us

Holding my last breath
Safe inside myself
Are all my thoughts of you
Sweet raptured light it ends here tonight


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image hosted at bigoo images


My Pictures


No Comments ... (klikni na slikicu ako ju želiš vidjeti u pravoj veličini)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bloody Flower
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Flame Wings Gothic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bloody Girl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blindich
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Chimaira
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Little Angel of Death
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gothic Girl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Whisper ...
Image Hosted by ImageShack.us

White Angel
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

lik je tako ... uff
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Don't Fear The Reaper
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Loneliness
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ying Yang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Leave a Black Rose on My Grave
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bloody Girl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gothic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bloody hangin'
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sad Girl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sad Angel
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Death Position
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bloody Demon
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Death
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Deadly Eye
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Skull
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vampire
Free Image Hosting at www.ImageShack.us