Red Sonya II

subota, 26.06.2004.

it's been a while

godišnji odmor pretvorio se u godišnji umor.
ne, ne, nema mora. more je južnije, a na ovoj koordinati gdje se trenutno nalazim ima dosta za napravit.
tu i tamo navirim se i pogledam 10-ak minuta koje utakmice. fino što su portugalci dobili.
komentirati naše je suvišno. dobri samo kad gube. i nije neka guba.

ponekad poželim da sam bivša misica. bivša, a ne sadašnja. ma ne zbog izgleda, nego radi životnih izgleda.
what are your chances?
životni izgled bivše misice je da se uda za nogometaša, rodi dijete, ostane u formi, nakon čega će sve novine ove zemlje objaviti njen uspjeh što se nije otromboljila.
ima takvih žena puno, a o njima niko ne piše, i još mi sve to uspijeva s puno manje novaca.

čini se da su ti klinci nogometaši ipak preplaćeni. a što je s nama koji smo žuljali, i još žuljamo klupu?
kao oni su sportaši pa imaju sporteske povrede. imam i ja (ne)sportske: žulja me kralježnica od sjedenja, pa su mi se spoustila stopala, pa imam naočale (od čitanja)....pa me boli ruka od klikanja mišom...

nije bitno jesi plava ili crna, bitno je jesi li misica ili ne. izgled ovdje uopće ne igra ulogu. misica je ovdje pitanje mentaliteta.

idem crtati-do ponedjeljka sve gotovo treba biti...



- 21:29 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>