Red Sonya II

utorak, 15.06.2004.

komorač

neki ne shvaćaju. neki ponekad.
blog nije mjesto gdje si tražiš sweetheart. ili ne primarno.

neki vrijeđaju mlađe od sebe. volim komunicirati s mlađima od sebe jer su pametni. i nisu opterećni.
prepotencija je osobina nesigurnih.
agresivnost je osobina uplašenih.
ismijavanje je osobina nestrpljivih.
sarkazam je osobina neduhovitih.
podlost je osobina glupih.

pametan je onaj koji traži.
mudar je onaj koji nađe.

kompliciranje vodi u destrukciju.

najgora moguća rečenica je da mladi ništa ne valjaju. mladi uče od starih, htjeli oni to priznati ili ne. mladi su odraz starih.

volim kad mi u parku prilaze djeca i pričaju sa mnom. kao na primjer prošlu subotu kad su došli ivana, ivica i ivo. mislila sam da se šale, al stvarno su se tako zvali. i svi su nekakvi rođaci. zanimljivi sugovornici-nema blefiranja.

klinci me ne zovu teta i nikada mi ne kažu -vi-. to mi je kopliment.

sutra je otvorenje. bit će popraćeno-zato pratite-možda me upoznate. za one nestrpljive koji bi da im šaljem mail-al nema ništa na silu, tako ti je to.

- 00:56 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>