Red Sonya II

utorak, 01.06.2004.

adam ant

tko se sjeća adama anta?

metroseksulaci. meni to ko seksualci koji žive u metrou. mislim, homo-seksualac je istospolnih preferenci, hetero-seksualac je drugospolnih preferenci-što je onda metro-seksualac?
zamisli ti paradoksa da je metro faca bolje izdepiliran od mene. ili da ima bolji ten. ili njegovanije ruke. ili bolji make-up.

kaj je to muškarac koji žuri na metro? da li to znači da tamo gdje nema metroa, nema ni metroseksualaca? po tome ih u zagrebu nema.

nije mi to baš previše jasno...možda dobiju i dan metroa-ko mi dan žena.
pa ćemo im poklanjati nešto. na primjer kišobrane-da im se ne pokvari frizura ak padne pljusak ko danas u zagrebu.

čisti marketing. prljavi marketing.

zamisli malog u osnovnjaku:
-mama, kad narastem ja ću biti metroseksualac.-
ima da žena već sad počne skupljati novce za plastičnjake.

poduzetni bankari trebali bi osnovati fond za metroseksualce:
-postanite i vi dio štedne zadruge metroseksualaca. uložite sad u budućnost svojeg djeteta.-

ovi iz školstva bi kao htjeli imati seksualni odgoj u školama-još malo pa će i izborni: metroseksualnost

a, sad će i ženski marketing udariti:
novi pojam-avioseksualka.
to je žena koja zna, želi i hoće obavljati muške poslove. odijeva se isključivo u second-hand shopovima u londonu. nosi marte. ima notebook. malo govori-a nekad i puno.

malo je tog marketinškog lupetanja too much.
slow down, ne stignemo vas pratiti-bar ne mi prosječni.



- 23:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>