..like a rose on the grave of love..

nedjelja, 03.09.2006.

..izgubljeni ples..


Image Hosted by ImageShack.us

Do koje granice je covjek sposoban vrisati u sebi?
Zeljela bih da me netko stavi na pravi put
Nek mi da tu jebenu kartu i odvede me do polazista
Ili se to upravo dogadja?
Ako da, onda se cudno osjecam, mozda sam dobila krivu kartu..
-`Ajde, zgrabi nekog, vidis da svi cekaju`
*`Jebemu, pa kak bilo kog? Pa ne mogu ja tak..`
-`Samo se okreni sad i uzmi onog za ruku`
I umjesto valcera, djevojka je plesala njoj nesto posve strano
I umjesto osmjeha, djevojka je zabacila pogled u stranu
I umjesto ljubavi, djevojka je osjetila ogorcenost
Ali hajde, plesi plesi plesi djevojko
Vidis da si zaboravila, vidis da sad nista ne osjecas
No tko si ti da mi govoris sto ja znam i osjecam?
Vlastita me prevara ocito prati u korak
Vi prokleti umisljeni Gadovi i Gadure
Zar ne vidite da nisam jedna od vas niti to zelim postati?!
Mozda ti prijateljice to mozes iako si mi rekla da volis drugog
Ali eto, sad opet ponovo vidim, da ja to ne mogu..
Zato me se kloni prijateljice i ne govori mi sto da radim
Jer u stanju sam i mrziti
Iako ti zapravo nisi nista ni kriva..
No mogla bih i ja malo postati tzv. Gadura
Ljudi su izgleda jako razliciti i to me fascinira
No ja sam si odredila svoju srodnu dusu, a gle, sad je vise ne vidim
Osjecam se jeftino
Osjecam se prodano
Osjecam se prazno
Osjecam se nabijenom poput bombe koja ce svaki cas eksplodirati
Osjecam se razgolicenom pred ocima znanaca
Osjecam se bijedno
Osjecam se kao da pocinjem upravo mrziti samu sebe
Osjecam se kao netko tko ne zna gubiti..
Djevojka je otrcala van samo da pobjegne od tog stranca
Sakrila se iza prvog drveta i pala na hladno tlo
Osjecala je kako joj krv kola zilama i zeli izbiti na povrsinu
Povracala je sve dok se nije uvjerila da je potpuno prazna
I opet nitko nije vidio da je dijete plakalo..


- 12:55 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.