Danas su opet otvarali neke nove dionice auto-ceste. Nisam vidio ni balone, ni prerezivanje vrpce, ni tipa u haljini koji baca cine po zraku, niti se vidio Sanader ni Kosorica, ni nitko drugi važan. Možda je neceg i bilo, ali nisu to pokazali na teveju, kao da su htjeli sakriti što rade. Tih 27 kilometara je najtajnije otvorena dionica neke ceste u cijeloj hrvatskoj historiji cestogradnje. Još od Žosefine i Karoline ne pamti se takav “low profile” primjer otvaranja asfaltom prekrivenog dijela Lijepe Naše.
Ne tako davno svjedocili smo proslavama i zulumima, koji su odavali dojam kao da je Hrvatska upravo osvojila zlatne medalje na Građevinskoj olimpijadi i to u svim disciplinama. I u grdnji na kratke staze, na srednje, na duge, sa preponama i bez njih, onda u gradnji u vis, pa u dubinu i td. Šareni baloni su letjeli nebu pod oblake, djecica su razdragano trckarala po svježe postavljenom asfaltu, naplatne kucice su bile ukrašene šarenim papirom, a tipovi u odijelima sa smiješnim šiltericama su vec racunali koliko je radnih mjesta otvoreno, koliko se otvara i koliko ce tek biti otvoreno, vezano, a i nevezano, uz našu i njihovu cestu sa ogradom i lijepim crtama i znakovima.
Danas su neki drugi to napravili gotovo krišom, kao da se srame. E, pa imaju se i cega sramiti. To što danas otvaraju tamo neku cestu i dalje nece nikoga pametnoga ponukati da na more ili s njega idu bilo kojim drugim pravcem osim dobre stare, prokušane D1, od Karlovca, preko Korenice do Udbine, još poznatom i kao janjicarska cesta. Istinabog njena glavna prednost nija janjetina iza svakog ugla po popularnim cijenama nego cinjenica da jos uvijek brže dođu do cilja preko nje nego kad bi išli okolo preko nove auto-ceste. Naime, unatoc nadljudskih napora naših i turskih radnika natjeranih od americkih vlasnika (koji su za dodatni napor dobili 20 mil. kuna bakšiša) posao nije napravljen u roku, pa cak i nakon današnjih novih 27 kilometara ostala je pozamašna rupa. E, zbog te rupe tvrtka koja upravlja cestom gubi u sezoni cca. 1,5 mil. kuna dnevno jer se zlocesti turisti rađe voze starom, kracom i besplatnom cestom, nego novom, skupom i nedovršenom.
Da je mene netko kaznio, pa da ja moram otvoriti pišljivih 27 km, koji ništa ne znace, ja bi si dok režem onu vrpcu stavio krpu preko glave da nitko ne mora svjedociti mojoj sramoti.
| < | srpanj, 2004 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | 3 | 4 | |||
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Kada plaćenim blogerima (popularno zvanima kolumnistima) promakne neka tema ili ju ne "obrade" po mom ukusu dobijem neutaživu potrebu odraditi to na svoj način
Čitajte me i komentirajte i na

Megi
The Last Broadcast
Modesti Blejz
Pastoralni kupus
WinstonW
Zrinsko pismo
Plodovi zemlje
Annie De Meni
Pax et Discordia
Jutarnji list
Večernji list
Novi list
Vjesnik
Slobodna Dalmacija
Primam poštu na:
redpen(at)net.hr