;) .*ugly* girls & boys on blog attack faster than Aids..blah..

subota, 25.03.2006.

LOVE TO HATE <3 HATE TO LOVE <3

Subota...
Jeben dan...suncano...špica...šetnja...
Ma bas ono prave zagrebacki...
Kako volim zagreb....
Jos kad me tako lijepe curice sa jos boljom manifestacijom vec rano ujutro oraspoloze..
Moze samo umor da te svlada...
Al izdrzala sam cjeli dan..ma mozes sve kad nema ove mrtve skole da te sjebe...umori te..uzas...
I tako jebeno mi je ovo vrjeme tolko se bolje osjecas...i finally mogu ljetnu robu pocet izvlacit..koja je lagano strunula...no dobro dosta o lijepome i kratkome...
Malo o realno ruznome...jos me i plagovi jebu...uho se rasirilo gotovo da plag sam ispada iz njih..a u k****...
Bah...
Woteeeeva...
Kako je lijepo kada shvatis da si nekim osobama sada jos blize odnosno najblize do sada..kako te ustvari svi usponi i padovi lagano spajaju s osobom....naravno ako je tu pamet u pitanju...no u svakom slucaju...
Postoje samo 4 osobe samo 4 od njih gro gro..to je zalosno...tuzno..no opet nadasve ispunjavajuce...


Ali ti...
Ti....ti...si....
Ti si u zabludi...
...
Koji ti je qrac...
To nikad necu shvatit...
Kako ne kuzis...
Sljepoca te obdarila svojom lijepom vanjstinom....
Ali dragi hah...ne ide to samo tako...
Prije ili kasnije sustici ce te....
Neces znat ni mjesto ni vrjeme...doci ce...usuljati ti se pod kozu.....lagano ti curiti kroz tijelo prolazit i dolazit do kraja i STOP...proci ce a ti ces trunuti...
Tuzno je kako si zabrijavas neke stvari za koje je ocito i za koje se nema sta reci..
Tuzno je kako mislis da sam ja ta o kojoj se prica iza leda dok si ustvari ti taj koji ostaje u razgovorima uvjek nerazumljiv i ti si taj kojem bi ,onaj kojeg smatras najdrazim u ustanovi u kojoj provodis svoje dragocjeno vrjeme najvise, najrade opalio samar kolko si glup....
Al ne... za menom se okrece ocima i ja sam tu koja zelim biti najnajnajnajnaj...razmisli samo o sebi na trenutak i svojim iskazima na ekranu, jednom, koja je tu slicnost sa tvojom osobnoscu...,
Hmm...misteriozno i zapanjujuce do kojih rezultata dolazimo..no to je previse za tebe nemoj se slucajno umarat takvim bezazlenim stvarima...
I na kraju do cega dolazis..
Ostajes sam...
Ali nemoj si to dopusitit...uz takve mogucnosti..
Otvori se..vjeruj..
Otvori oci..okreni se..prepusti snazi koju imas...
Puno je tu onih koji su drustvo..ali ti se njima nedas..
Ti ides ovima koji ne cine ekipu..
Slucajna ekipa ne cini drustvo..nikad niti nece...
Ali ti se prepustas njima da te zavedu da te odnesu...nikad ti neces biti ko na treningu to ti odvajas pod svaku cijenu..a pogledaj sad...
Awesome....great...groove...šejkadelik...

Image Hosted by ImageShack.us
I uvijek me nades....
Ali jebeno uvijek...
Gdje ja bila gdje se sakrila ti ces me naci....i di cu sada...trazit ponovno novo mjesto...???
A sto zelis sa time...
Pricaj barem, nemoj se skrivat iza sebe samoga... Image Hosted by ImageShack.us
Komunikaciju otvori i vidjet ces da ce se mnoge stvari otvoriti tebi i puno ces toga shvatiti...
Vjeruj...
Tako se postize ono vrijedno priznanja....
A ne tvoja zabusavanja i previranja...
Ne vode te nikamo...zapravo vode..
U provaliju...
U qrac jednom lijepom rjecju...
Sta ti onda ovo sve znaci..ja ovo radim zbog sebe..ne zbog ikoga drugoga...jednostavno zbog sjecanja..sjecanja me ubijaju..i ja ih zelim...na njima ucim i pronalazim sebe....
A ti?
Hoces li se ikada pocet i traziti?
Tko ce ti pomoc?
Slucajna ekipa?
A drustvo je tako blizu..
I preblizu...♥
No ti si predaleko..
I nedas se..nedas svoju ruku...nedas da te drugi prime da te vide,,,,
Vec je stisces sebi i zatvaras...
Al barem malo da je ispruzis...
No neznam tesko je to sa nekim poput tebe...
Ti si trd..trd si poput hridi..poput djela hridi zaleđenoga svojim osnovama kojega moze samo dovoljno jak val odvaliti i dovoljno žarko sunce otopiti...
No sunce je jedno!pazi samo jedno! A val nikad nije isti i tko zna kolko ce proci vremena da naiđe odvoljno jak val da je spreman te ne zeli odustati od tebe te ti pomoci...otkinuti te...
Koliko si spreman daleko ici zbog sebe a ne zbog drugih i da li ce oni mislit i znat da si ti najnajnajnajaj u svemu..
Tu stajes i gubis..
Gubis moralnost svoju..
Ti nisi pičkica..ti nisi papak...ti nisi jadnik..luzer ..ti time postajes covjek svoga stava i karaktera...
Dopusti samo malo..
Pruzi ruku samo malo...
Jer ovako vec pocinje da krzlja...
Pocinje da gnjili...
A cemu...kad mozes biti jedno divno stvorenje od krvi i mesa...
(Aaa meso...lol..jos cca 2 tjedna bez njega..aaaa..cant wait..)__nvrmnd this!

Otvori oci..okreni se i vidjet ces nesto toliko sjajno da ce ti pocet przit oči..
Okreni se jos jednom i zasjat ces....

Samo zelim sudjelovat ne zelim ti prigovarat ovim nabacanim rjecima..
Ali ti vidis zasljepljenim ocima...
I naravno tu dolazi do preokreta,...
Ali
Znas sta...
Ti..♥
Ti imas...
Ti imas 'drekaste oči'...and only you and me know that...
And what does it mean...

Image Hosted by ImageShack.us





Al razmisli koliko ljudi ce ti jos reci ovakve stvari...
Think about it..
Ask me if u don't know the answer...
I'll tell you..
I'll tell you everything...

It's never gonna be the same.....

Blize sam zvjezdama nego sto cu ikada vise biti tebi....<3


Nemogu vise....srce mi se para a dusa je umorna....
tipkovnica mokra..
prsti klize i obavljanju svoju duznost..ali dosta...
idem...
- 21:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>