;) .*ugly* girls & boys on blog attack faster than Aids..blah..

srijeda, 25.01.2006.

ha ha..-ovo je bartov smjeh...=)=)=)(=(=(=(=

Image Hosted by ImageShack.us


eh..stara me sterala i rekla da idem spat...lol..
pa kaj ona misli da bum stvarno spavala...
kao 1. nemrem zaspat do 2-3a.m.
2. znaci i da hocu nemrem....
hehe....zela sam si laptop i u kreveticu piskaram....
kao sto vidite copila me blogerska groznica jer napokon mogu napisat kaj ocu i niko mi to nece oduzet...
to malo fridom kaj imam....
dok stara ne uleti=)
a onda jao si ga meni...
ma di je ona 3 sobe dalje....
ne cujem niti to njezino hrkanje do sim fala bogu...jednom sam probala spavat s njom(lol...ovo cudno zvuci...no nvrmnd) i nisam mogla izdrzat..
pobegla sam.....
hmm...
sta sad...
da jos nes napisem il da sutim zauvijek....
jedva cekam kavu s frdom♥
ma ne necu to nazvat kavom it's poor...idemo NA ČAJ....da tako je ..
na caj..nevolim ovu ''KAVU''...
ČAJ RULZ...


eh da sta mi se veceras dogodilo...
uffffff...
da samo znate....
e pa necu vam rec...
bilo bi previse za ovaj tjedan....
haha...frda ce sutra saznat...
eh da....
sta jos....
osjecam leptirice u trbuhu...
slusam pazite sad ovo LAST CHRISTMAS-jimmy eat world.....
omg omg....
al kako je samo dobra pjesma..tako njezna...
tako....tako EMO...
awesome.....
joj e sutra mi je prvi sat lat...omg ffs...lol...
mislim da cu slucajem zaspat....
nis ne radim....
pljuga je skola....
e kolko misli se samo vrti sad po glavi...koliko ideja...
pogleam neku stvar...eo laptop....
vidim neizmjerne kolicine izvora i sredstava od kojih je napravljen..._____
no....najveci je izvor___UM !!!!
DA...tak je..
pokazuje mi kako stvoriti nesto sto je u mojoj masti....
kako je dobar taj um....
idem se druzit s njim malo....
ne bojte se nista opasno....
rofl..
ajd idem se un logat sa svih stvari na kojima sam...i polako...
hmmm... il ipak da odigram jos koju misiju ss2???
neznam...ma...
joooooooj...
al znam da necu zaspat...
ili da probam?! o_O
zbunjuje me...

ma ugl idem...nece dobro zavrsit...
sad ga serem previse...
ln
- 00:25 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>