~ 9. p¤gŁ@vŁj€ ~ - ..::Yeah, I love them soo much!::.. - Blog.hr

petak, 14.07.2006.

~ 9. p¤gŁ@vŁj€ ~

-Samantha nam je sretna jer napokon izlazi s Nathanom!- umjesto nje je procvrkutala Rea –Nathanom? Tko je Nathan?- upita Samuel iznenađeno. –Kako ne znaš?- upita Rea dok ju je Samantha tužno gledala. –Bo.. Jednostavno.. Ne znam!- reče Samuel –Nathan je onaj visoki, plavi dečko iz 4d.. Koliko se već zanima za njega, i jučer ju je napokon pozvao van!- -Aha.. Znači, zato je tako sretna...- tiho prozbori Samuel i izađe iz razreda. –Šta mu je?- začudi se Rea –Bo...- nastavi Samantha –A šta je tebi? Koji vam je svima?- -Meni?- upita Samantha –Šta bi meni moglo biti? Ja sam sasvim okej.. Presretna sam!- nasmiješila se, ali je Rei taj osmjeh bio čudan. –Ne, Sammy, ne... Meni ne laži! Zašto ti je bio bed Samuelu reći da izlaziš s Nathanom? Zašto sam mu to morala ja reći umjesto tebe?- -Pa.. Zato jer nisam stigla doći do riječi od tebe!- našali se Samantha, ali se nadala da će joj Rea povjerovati. –A imaš pravo- prihvatila je Rea –Nekad stvarno previše pričam! Oprosti...- -Ma nije bed...- završila je Samantha, i izašla na zrak. Vidjela je da tamo stoji Samuel pa se brzo okrenula i vratila natrag u razred.

Reina kuća...
-Hm, ja mislim da bi se mogla malo srediti! Ne ideš u školu, nego IZLAZIŠ S NATHANOM, Sam!- rekla je Michelle, i Rea se složila s njom –Ne možeš sigurno ići u trenerci!- -Dobro, cure, dobro.. Ohladite malo!- smirila ih je Samantha –Šta predlažete?- -Hm...- Michelle je stala ispred Reinog ormara i izvukla minicu, kratku majicu i štikle. –Ma daaaaj!- zanijekala je Samantha –pa u tome ću se prosut! Zbedirat ću se kao nikad!- -Nećeš!- tješila ju je Rea –Sad ćeš probat malo hodati u tome, i s vremenom ćeš se opustiti!- -Ti mi se javljaš!? Kad si prvi put izašla s Ryanom...- Rea ju je pogledala kao da govori 'Dosta je bilo' i Samantha je zašutila. Šutnju je prekinula Michelle –Ajde se ti sad lijepo obuci pa da vidimo šta ćemo dalje!- -Okej..- prihvatila je Sammy i obukla se. –SUPER!- rekle su cure istovremeno –Ideš u tome i gotovo!- -Ali..- pokušala je Samantha proturiječiti –Ništa 'Ali'.. Sad slijedi frizura i šminkanje, i onda si gotova za osvojiti njegovo srce!- -Aha.. Valjda..-završi Samantha.

Našli su se ispred muzeja u Houstonu... Samanthi se mjesto nije baš svidjelo, ali prihvatila je Nathanov izbor. Isprva je razgovor malo zapinjao, ali su se kasnije opustili. Nathan je pohvalio Samanthin izbor odjeće na šta se ona lagano zacrvenila, ali se tješila da se ne vidi jer je noć. –I, kako to da si me ti uopće pozvao van?- upita Samantha –Hm.. Svidjela si mi se čim sam te vidio.. Ali moja ekipa pričala je da imaš dečka, sve dok nisam pitao Nikija, i on mi je rekao da si slobodna, pa sam odlučio pokušati...- -Aha...- Pričali su o svemu i svačemu, i izlazak je brzo završio. Nijedno nije očekivalo da će se toliko zabaviti. Nathan ju je dopratio do kuće. Stajali su ispred kad ju je upitao želi li opet izaći s njim. –Da, naravno!- rekla je veselo. –Super!- potvrdio je i on i poljubio je. –Oh... Vidimo se sutra!- rekla je, nasmijala se, i otrčala u kuću. Nathan je zbunjeno gledao za njom, nasmijao se sam sebi i otišao prema svom domu...


P.S. Pls pročitajte 1. komentar... Važno je =) pufa

| 20:06 | Komentari (55) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.