LupusREBEL (DUDLI Robert)

petak, 19.08.2011.

tkz.

Moje pisanje dašnje kratke priče slučajno je popratilo dva događaja.
Nekih 1992. godine prije kraja ljeti, početkom jeseni, odlučili su da u 1. A Brigadi ZNG RH spoje tri bojne u jednu.
Tadašnji IPD-eovac, ta skraćenica često se tumačila kako se htjelo, informativno politički djelatnik, informativno psihološki djelatnik i ne znam kako.
Skupili su našu bivšu IV bojnu "Gavranovi" u kuhinju tadašnji radnički kompleks baraka u Petruševcu i počela sipka, kako ćemo svi mi "Tigrovi" dobiti nove uniforme, biti će tamnozelene, s pečatnjakom oznakom "Tigra", lančiće s id brojevima, bodeže s ugraviranim oznakama "Tigrova", 3,5 prosječne plaće u Republici Hrvatskoj imat će obični gardista, naknadu za odvojeni život, naknadu za prijevoz za one koji neće imati organizirani prijevoz, uskrsnicu, regres, božićnicu, ratni dodatak, prekovremene plaćeno, plaćene dežurstva, straže, požarnima, svečanu uniformu, izlaznu uniformu, radnu uniformu, i par komada ratnih (kamuflažom) uniformi prema podnebljima gdje bi trebali ratovati. Svaki gardista dobio bi još i pištolj koji bi mu ostao u uspomeni kad bi odlazio u mirovinu a mirovina mu ne bi iznosila manje od 80% osnovice plaće koje bi dobivao da radi. Po potpisu drugog ugovora, nakon 6 mjeseci dobili bi riješeno stambeno pitanje. Bili su to super uvjeti za jednog vojnika po ugovoru-profesionalnog vojnika. Na to bi IPD-ovac se nadovezeo:
-Ali to znači kad Vas neka bakica idi u tramvaju i vikne:"Vidi "Tigra"" Vi ćete biti ponosni, ali to znači da će te se morat dići toj bakici.
Jedan vojnik, gardista Gajski, odgovara IPDovcu satniku Žutiću:
-Gospodine, moja kultura nalaže da se dignem bakici u tramvaju a ne moja uniforma a koliko ste nam obećali nećemo se ni voziti u tramvaju već u vlastitim autima!
Zabezeknuti IPD nije znao što će nego kao svaki neobrazovani čovjek, iako je za njegov čin itekakvi trebao fakultet a za njegovo mjesto bar filozofski ili novinarski, napadom na vojnika i deranjem riješio je u nama nedoumice u ispravnost njegovih riječi.
Eto, nikad nisam nisam dobio u vojsci 3,5 prosječne plaće u Republici Hrvatskoj, svečanu uniformu a mirovina mi je cca 45% od plaće koje bi primao da radim, imam bolna križa, ne mogu dići vreću cementa, noću snivam i naše i njihove a stambenom pitanju da ne pišem. No zanimljivo je da je taj PeDeoVac ljepo objasnio da više četnike ne smijemo zvati četnike nego takozvane paravojne formacije srpskog naroda, JNA nismo smjeli više zvati JNA već tkzv JNA, Srpsku Krajinu tkzv Srpsku Krajinu itd...
...iako je Harry Potter napisan kasnije (naravno da sam ga i ja pročitao) podsjetilo me na ime tkzv Voldemora, ImeKojeSeNeIzgovara.
Znači, izvješće bi glasilo nekako ovakvo, napala nas grupa naoružanih i uniformiranih ljudi Čije-Ime-Ne-Izgovara koji su bili pripadnici paravojne formacije Države-Čije-Se-Ime-Ne-Spominje, u sastavu imali su oružje dobiveno od vojske Čije-Se-Ime-Ne-Izgovara, te smo ih odbacili na početne položaje Već-Znate-Kamo.
Eto, danas se poklopila i ta dva događaja, ujutro su uhapsili "posljednjeg" tkzv ratnim zločincem a ja sam izgubio tkz status HRVI jer je netko s vrha odlučio da bolesti koje su prije spadala pod posljedicom Domovinskoga rata to više nisu.
I eto uskoro postajem tkzv Dragovoljac te tkzv Braniteljem tkzv Domovinskoga rata bez tkzv HRVI....

19.08.2011. u 07:12 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.



< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (3)
Kolovoz 2011 (10)
Srpanj 2011 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



POZDRAV MOJIM PRIJATELJIMA!
Kraći opis događaja oko mene.
Informacije o zbivanju o meni!
Što se tiče mojih poruka:

VAŽNE INFORMACIJE:

Robert Dudli
Hr-10000 Zagreb

tel:

web:
www.LupusREBEL.info
web:
www.inet.hr/~rdudli

Blog:
rdudli.blog.hr
http://lupurebel.blogspot.com/

@ mail:
rdudli@tele2.hr
@ mail:
LupusREBEL@gmail.com

My ICQ# is 351056050

My Jahoo: rdudli




VAŽNI DOGAĐAJI (KALENDAR)