O Travama I Kuhanom Zecu

utorak, 26.12.2006.

Auld Lang Syne

drveće, i svima želim sretan Božić! (bar onima koji ga slave) sa laganim zakašnjenjem. ovaj post sam planirao napisati još jučer ili prekjučer, ali me naglo shrvala teška prehlada pa sam tek prije pol sata uspio dopuzati iz kreveta. bacam tu pogled na prošli post, i vidim da mi se fakat ne žuri s pisanjem.. bar tak izgleda. nadam se da ste svi dobro, da se spremate za daljnje fešte, i da nitko ne pičkara D mraza..

e čovjeche (neznam koje ch č/ć ide tu), počeli su praznici.. sreće li neizmjerne! ja sam izgubio žestoku i dugotrajnu bitku protiv prosvjetarske paklene mašine; čak je i Tomi krenuo s menom u boj protiv okrutne fizičarke, ali ju nismo uspijeli pokoriti čak ni vlastitim šarmerskim trikovima.. jebiga, bitka je izgubljena, ali ne i rat! (ambicioznih li sentencija, sam se sebi divim!)..

Image Hosted by ImageShack.us
D mraz je bijo zločest, napijo se, popizdijo i zaletijo u avijon.

šteta što nema snijega. ja i Tomi se spremamo otvoriti jedan novi blog sa ultrasmiješnim autorskim glupostima i zavrzlamama, ali o tom potom. želim da se svi na ulicama derete da hoćete snijeg, jer je zima nije zima nego kurac ako nema snijega, ja bi barem malo, barem par metara, i svi su sretni..
oj svima, vidimo se u sljedećem postu u kojem vas možda očekuje i nešto novo o broju sedam (7).. (možda)..

P.S. nek idu u kurac svi oni koji na Božić bezrazložno buše gume na biciklima!

najbolja božićna pyes!ma:
Auld Lang Syne
(Times Gone By)

Should auld acquaintance be forgot,
And never brought to mind?
Should auld acquaintance be forgot,
And auld lang syne?
For auld lang syne, my dear,
For auld lang syne,
We'll tak a cup of kindness yet,
For auld lang syne!
And surely ye'll be your pint-stowp,
And surely I'll be mine,
And we'll tak a cup o kindness yet,
For auld lang syne!
We twa hae run about the braes,
And pou'd the gowans fine,
But we've wander'd monie a weary fit,
Sin auld lang syne.
We twa hae paidl'd in the burn
Frae morning sun till dine,
But seas between us braid hae roar'd
Sin auld lang syne.
And there's a hand my trusty fiere,
And gie's a hand o thine,
And we'll tak a right guid-willie waught,
For the sake of auld lang syne

26.12.2006. u 19:16 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari hoću?neću!

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Petar
Andrija
Dario
Tomi

Fuck My Life
Pointless Sites
Kreepy Kat
Rhäticus