< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga



Moji sretni trenuci, razočaranja..
Razmišljanja i stavovi..
Ludi svijet.. I ja..



malo o meni..

zovem se Iva,
idem u IX. gimnaziju,

volim: fino popapati, obožavam pizzu i Shreka,
čitati knjige,
Boga, svoje frendove...

ne volim: lažljivce, neiskrene ljude, muljatore, neravopravnost, POLUDIM kad netko ima predrasude prema osobama sa invaliditetom jer sam i ja jedna od njih..


MSN: ivaparal@hotmail.com

Linkovi

teniČ
Denis
Gala
Berny
Martina
Dominika
Joka
Grule
Ivana
Svenko&Slinko
Željka
Sarah
Ana
Gale
Davor
Antun
Vian
Partviš
Šantić
Tina
Cobra
Maja
Tais
Astrid
Daniel
Azra


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


subota, 25.08.2007.

I didn't knew I will need you so much

I always needed time on my own
I never thought I'd need you there when I cry
And the days feel like years when I'm alone
And the bed where you lie is made up on your side

When you walk away I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now

[Chorus]
When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day and make it ok
I miss you


prije par dana kad sam odlučila priznati best frendu da mi se sviđa nisam previše razmišljala što ako ga time izgubim. to mi je nekako bila nemoguća opcija, predaleka..
sve je završilo kako je završilo. odluka je bila da se potrudimo vratiti na staro.
od tada, naša komunikacija je prestala. muk. tišina. neugodnost.
ali tih par dana ja se nevjerojatno osjećam utučeno. nisam mogla niti zamisliti da bi mi toliko mogao nedostajati. kao frend.
nedostaje mi naša zajebancija, interne fore, razgovori...
nedostaje mi moj best frend. zaista mi nedostaje... cry
on je prva muška osoba kojoj se mogu povjeriti. koja zna moje najveće probleme. koja me razumije. koja je uz mene.
nisam nikada mislila da će mi ljubav doći u drugi plan.
moj vječni filozof (kiss Jopy) mi je rekla da sam postupila najbolje što sam mogla. to je bilo najpametnije. i zapravo sam shvatila da sam drugačje postupila opet bih se pitala da li sam postupila ispravno.
da mu nisam priznala pitala bih se što sam propustila.
zato u životu i postoje odluke. sami si stvaramo put ali i taj put ponekada izbljedi.
život je pozornica na kojoj čovjek ima glavnu ulogu. njegove odluke ovise o tome tko će ući u njegov život, i gdje će otići. ali ponekada su i te odluke pogrešne.

wave svima

- 00:41 - Komentiraj (12) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.