< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga



Moji sretni trenuci, razočaranja..
Razmišljanja i stavovi..
Ludi svijet.. I ja..



malo o meni..

zovem se Iva,
idem u IX. gimnaziju,

volim: fino popapati, obožavam pizzu i Shreka,
čitati knjige,
Boga, svoje frendove...

ne volim: lažljivce, neiskrene ljude, muljatore, neravopravnost, POLUDIM kad netko ima predrasude prema osobama sa invaliditetom jer sam i ja jedna od njih..


MSN: ivaparal@hotmail.com

Linkovi

teniČ
Denis
Gala
Berny
Martina
Dominika
Joka
Grule
Ivana
Svenko&Slinko
Željka
Sarah
Ana
Gale
Davor
Antun
Vian
Partviš
Šantić
Tina
Cobra
Maja
Tais
Astrid
Daniel
Azra


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


subota, 05.05.2007.

Kako oprostiti, kako vjerovati... Zašto je sve tako moralo biti...

Nevjerojatno kako ljudi mogu lagati i varati. Pretvarati se da su nešto što nisu. Govoriti nešto što uopće ne misle.

Umalo sam se preksinoć posvađala s Tenom.. Koma sam se poslje osjećala..
Ali kad mi je nešto jučer rekla.. Došlo mi je u glavu da sam ju mogla izgubiti zbog gluposti. Strah me jako da ju ne izgubim..
Shvatila sam da mi je ona velika podrška, i da će uvijek biti.
Ona će uvijek biti tu za mene i ja za nju.

Ali ono jučer.. Kako više vjerovati ljudima?
Ponovo sam shvatila da su ljudi.. Odvratni.
Tako se pretvarati, lagati.. Kako netko može reći volim te, tu sam uvijek za tebe i ne zapitati se jel uistinu to misli?
Jel se ta osoba zapitala? Ne znam.. Ne vjerujem.. Ako i je, postupila je na način koji ja nikada neću razumjeti.
Kako oprostiti? Vjera nas uči opraštanju. Ali kako oprostit kad ti tako bliska osoba napravi takvo nešto?
Kako ponovo vjerovati?

Tena ti si zaista super osoba! Jedno je bilo dok smo bili klinci.. Al sad si zrelija, i ja isto. Promjenila si se nabolje!
Nama je očito suđeno da budemo best. Znaj da te jako volim! O ovome sam dobro promislila, i to je zaista istina.
Uvijek ću biti tu!
Voli te tvoja žaba!



Drugi dio posta

Evo malo veselijeg djela.
Jučer ujutro sam išla isprobat cipke koje sam dala radit za krizmu.
Išle smo Ana i ja.
Prvo kada je ženska donjela cipke, Ana i ja smo se šokirano pogledale. Tako su maje!
Sviđaju mi se jaaaakooo!
Baš sam zadovoljna!
Sad jedva čekam krizmu da vidim kak ću na kraju izgledat! LOL


kiss Teni! Ovaj post je za tebe!

- 14:15 - Komentiraj (12) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.