< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga



Moji sretni trenuci, razočaranja..
Razmišljanja i stavovi..
Ludi svijet.. I ja..



malo o meni..

zovem se Iva,
idem u IX. gimnaziju,

volim: fino popapati, obožavam pizzu i Shreka,
čitati knjige,
Boga, svoje frendove...

ne volim: lažljivce, neiskrene ljude, muljatore, neravopravnost, POLUDIM kad netko ima predrasude prema osobama sa invaliditetom jer sam i ja jedna od njih..


MSN: ivaparal@hotmail.com

Linkovi

teniČ
Denis
Gala
Berny
Martina
Dominika
Joka
Grule
Ivana
Svenko&Slinko
Željka
Sarah
Ana
Gale
Davor
Antun
Vian
Partviš
Šantić
Tina
Cobra
Maja
Tais
Astrid
Daniel
Azra


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


srijeda, 04.04.2007.

If you give me a chance, maybe you would understand that it won't be a mistake

Iskreno, uopće nemam inspirejšn za post.. no

Bila sam u subotu vani. Bila je neka trula atmosfera.
Svatko je bio u svom svijetu. Ja sam se nekaj bila zezala sa Prpićem, onda sam ''trčala'' oko Matije jer mu se vrtilo... Mislila sam da bu človek pal u nesvjest.
Jadan je dobio palicom po glavi.
A Tina je imala svoje izljeve smjeha. Bila je presmješna! smijeh
Onda je Prpića zvao Novko na mob pa se Prpić zafrkavao da je u parkiću sa Isusom, Josipom, Ivanom Pavlom, majkom Marijom i kaj ja znam kim. Ja sam rikavala! A kaj je najbolje, Prpić je titulu Djevice Marije dao meni šta sam ja tek poslije skužila! smijeh
Reko je tu sam s Djevicom Marijom koja nebu dugo bila djevica. Ja sam riknula! yes
Poslije je došao Novko, Ivona i Mrkva.
I da, naravno, kad sam išla doma skoro mi je pao jastuk. Pola sata mi je trebalo do doma zbog glupavog jastuka!!! mad
Morala sam ići ful polako da mi slučajno ne bi ispao, i još sam razmišljala da nekog na cesti zamolim da mi ga popravi al ipak nisam.

Jučer sam išla kod dede u bolnicu, i otišla sam na odjel di sam ja ležala 3.tj. Vidla sam svog dragog Tomu!!! smijeh
Ovo nitko neće skužit. Poanta je u tome da ima na ortopediji jedan zgodan medicinski tehničar Tomislav. I on mi je fakat bio super dok sam ležala kad sam išla na operaciju. Bio mi je najdraža sestra!!! wink

U ponedjeljak sam poblesavila, to je nevjerojatno!
Grlila sam se s Jopy jedno 4 ili 5 puta!! Mislit ćete da sam pukla al baš mi je trebalo hugova! smijeh
kiss Jopy kaj me grlila! Budeš ti mene još grlila ne brini! Hahaha

I išli smo na Domić nakon škole. Tu ne bi bilo ništa čudno nego sam i ja išla. Baš sam happy zbog tog.
Jedino je Tena bila u komi pa mi ju je bilo žao.
Al ovih dana je skroz pukla tako da nadoknađuje za one depresivne dane. smijeh
Trenutno je kod mene i izmaltretirala me da napišem novi post! burninmad

I da napomenem, u ponedjeljak mi je Adry zatvorila ulazna vrata od škole pred nosom a u utorak je Tina sljedila njezin primjer.

Ovih dana je sve ispred škole procvjetalo.
Tako sam i ja dobila cvijet od Gale. Al pošto nisam znala što bih s njim, prvi je naišao Grule pa sam se počela derat: "Gruleeee!" On se okrene i kaže: "Eeeej!" A ja mu gurnem cvijet u ruku i kažem: "Evo ti cvijet. Ja ne znam šta bi s njim." A cijelo to vrijeme mi se sa strane Kristina cerila.

Slijedećeg dana sam cvijet dala Mislavu koji mi je dao bolju ideju kome da ga dam smijeh

I za kraj... jedan veeelik pozdrav Teni koja mi je pomogla u pisanju novog posta (dakle, trenutno ga piše) i koja me nije zagrlila taj dan, JOPY, TINI I SARI koje su me zagrlile, Adry, Berny, Kiki, Veksu (Vekici rofl) i svim ostalim luđacima! wave

Tena: "Evo ti Iva jedan big *hug*. I ne Iva, ja nisam bezobrazna krava."

- 16:48 - Komentiraj (49) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.