< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga



Moji sretni trenuci, razočaranja..
Razmišljanja i stavovi..
Ludi svijet.. I ja..



malo o meni..

zovem se Iva,
idem u IX. gimnaziju,

volim: fino popapati, obožavam pizzu i Shreka,
čitati knjige,
Boga, svoje frendove...

ne volim: lažljivce, neiskrene ljude, muljatore, neravopravnost, POLUDIM kad netko ima predrasude prema osobama sa invaliditetom jer sam i ja jedna od njih..


MSN: ivaparal@hotmail.com

Linkovi

teniČ
Denis
Gala
Berny
Martina
Dominika
Joka
Grule
Ivana
Svenko&Slinko
Željka
Sarah
Ana
Gale
Davor
Antun
Vian
Partviš
Šantić
Tina
Cobra
Maja
Tais
Astrid
Daniel
Azra


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


subota, 31.03.2007.

Boli me glava!!!

Ljudi moji, kako mene glava rastura! Ajme mene! no
Sinoć sam zaspala u 8h navečer jer je stara išla u teretanu i nisam imala kaj raditi. Probudila me u pola 11 da nekaj pojedem.
Ja sam tako bila dezorjentirana da je to koma!
Pogledala sam kraj filma oluja svih oluja, pa sam pogledala sainfelda i u 1h ošla spat.
Ujutro me mama probudila i rekla da pada kiša. Ja sam rekla dobro i nastavila spat! wink
Luđak sam totalni! I dobro da me u pol11 nazvala frendica jer bi ja spavala do ko zna kad. I od onda me glava ubija, doslovno! puknucu

Tena me danas nasmijala! Rekla je da se tak razveselila jer ju je Prgin pozvao po imenu! smijeh Ja sam rikavala! Rekla je:''Znaš kak je super kad te neka osoba nakon toliko godina pozove po imenu?'' E ja nisam mogla vjerovati! Ona je pukla totalno!
Morat ću razmisliti o njezinu zdravlju. rolleyes

U utorak sam bila u Aquariusu! yes Aha, aha!!! Vi niste, haha! smijeh
Bila je promocija cd-a Familija Marije i Ivane Husar, a pošto sam si ja super s Marijom bila sam pozvana. Bilo je super!
Kad sam se vratila doma, mama je rekla da je zvala bolnicu da je deda bio na operaciji i da još spava.
Baš mi ga je bilo žal! Nisam još niti svjesna kaj se desilo. Bit ću svjesna kad ga vidim.

E da! Moram napomenuti da su Vedran i Pavlović blesavi skroz! Iako se to već od prije zna al ne škodi da se ponovi još koji put.
Vedran je gurnuo nekog klinca na mene i rekao:''Pa vidi, isti je Belačić!''
Rekla sam malom da se gubi. A Luka se onda dero za njim dal ima 2kn.

Mislim da je to sve kaj se dogodilo.
Javim ak se kaj sjetim.
kiss everybody!

- 00:06 - Komentiraj (13) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.