veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga



Moji sretni trenuci, razočaranja..
Razmišljanja i stavovi..
Ludi svijet.. I ja..



malo o meni..

zovem se Iva,
idem u IX. gimnaziju,

volim: fino popapati, obožavam pizzu i Shreka,
čitati knjige,
Boga, svoje frendove...

ne volim: lažljivce, neiskrene ljude, muljatore, neravopravnost, POLUDIM kad netko ima predrasude prema osobama sa invaliditetom jer sam i ja jedna od njih..


MSN: ivaparal@hotmail.com

Linkovi

teniČ
Denis
Gala
Berny
Martina
Dominika
Joka
Grule
Ivana
Svenko&Slinko
Željka
Sarah
Ana
Gale
Davor
Antun
Vian
Partviš
Šantić
Tina
Cobra
Maja
Tais
Astrid
Daniel
Azra


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


srijeda, 21.02.2007.

NOVI POST!!! :)

mahNije me dosta dugo bilo ali zbog dobrog razloga. Svi sada mislite šta, šta?? A kad ono.. UČENJE!!! mad
Ne znam dal svi znaju pa.. Ja tek učim 1. polugodište tako da sam in big shit! Svaki dan učim i nemam baš vremena ići na net. Stara mi onda kvoca da moram učiti bla bla. Što je u biti istina al mi se neda slušati ju wink

Evo da se pohvalim, svi će sada misliti da sam umišljena al I don't care smijeh
U subotu su Marija Husar i njena mama bile kod mene na ručku, i Marija mi je donjela svoj i Ivanin novi CD Familija. I u onom kaveru il kak se već to zove, među zahvalama prijateljima je stavila i mene imenom i prezimenom. Baš mi je drago zbog toga! kiss joj šaljem..

Zatim, jučer su bile maškare. Pošto nisam znala kaj bi uzela sam od doma vještičji šešir sa perikom i rašlje vražje.. U školi je na kraju šešir nosio Cingesar, a Novković je sve žive nateravao sa rašljama! Bilo je baš fora! smijeh
I naravno, moram spomenuti da je Luka nosio krafne koje po tradiciji ja uvijek donesem. Hvala Luks!
kiss svima, sad idem malo pročitati povijesti, pa u školu

- 14:30 - Komentiraj (57) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.