bLoG vEseLog Pyre

27.10.2007., subota

PMS(Pogrbljeni Mužjak Seronja )

Nije da sad pišem post sa šovinističkim svjetonazorima,nego pokušavam sam sebi objasniti "one dane"kad ne smijem nosit vestu jer ju to žulja,dvaput dnevno mijenjat frizuru,svakih joj pet minuta govoriti da je lijepa i da nije debela,kad moram paziti na svoj humor,tračat njenu frendicu i takve stvari...
Iskustvo me poučilo da ženu u PMS-u ne gledam direktno u oči osim ako nisam spreman na dvosatnu debatu o tome koju maskaru upotrijebit ako će nosit crvenu majicu.Nemojte me krivo shvatiti,ne znam što se događa u ženskim glavama a sumnjam da ću ikad znati ali znam da za vrijeme "tih dana"moram bit nevidljiv.
Evo zadnjih me dana stara tlači kad god stigne.Triput sam mijenjao zastore iz čisto bijele u pepeljasto sivu i obratno.Četiri sam puta okretao namještaj po dnevnom boravku,u 2 sata joj 11 puta rekao da joj frizura izgleda normalno...itd.
Ma ima još toga ali ponekad nema smisla.Radije idem linijom manjeg otpora.
- 20:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

UF ŠTA VAM NOGE SMRDE!





MEJL MEJL MEJL MEJL------>wondervido@net.hr

MSN MSN MSN MSN-------->wondervido@msn.com

ICQ ICQ ICQ ICQ---------->493-511-218

WANTED:DEAD,ALIVE OR IN PIECES

ECI PECI SASJECI