25.03.2007., nedjelja

.moje duševno stanje je poput lazanje.

Dva prsta u usta i bit će mi super...RIGOLETTO!!

Moram jednostavno napisat novi post.jučer na Fišu je bila ovakva situacija:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mislim da je toga bilo još.Nečem reć od čeg je meni sve bilo tak kak mie bilo.al dorro.
a Maja...Maja...ma svaka ti dala!! legendo.Ona i Dolly su smenom jedno vrieme pjevale HP ostalog se ne sječam ^^
Sanja...jebote patak!!strašna si!ljudima je s nama bilo zabavno!

ovim putem bi svima jako jako puno zahvalila na svemu kai su napravili za mene/nas koi smo bili u drugom stanju.(pod ovim ne mislim na trudnoću xD)

HVALA


Dolly,Gael,Marko,Hoti,Miha,Topić,Đuro,Božo <33
ako je bio još neko hvala i njemu/njoj jerbo se ja ne sječam nish!!
ahaaa znam da sam vidla Berni! mah mah

Nadam se da vam ja barem nisam zadavala neke veće probleme iako je to moguče. :)
ne osjećam se dorro.idem.nekud.kupat se.
želudac me boli.fakat sam jučer bila onak wuuuuush!!
majkomila.

Dolly fala!! <3


Isse volim vas sve!! Hoti & Gael <3

odoh.mah.mah.
Hvala još jednom.
ovime zaključujemo slučaj.proslava 17.-og rođendana.

pies.zamolila bih moju dragu sestričnu u slučaju da ovo pročita metne prst na usta i kaže ššššš ne marička,neću reći tvojoj mami za ovo!! zahvaljujem! <3

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3