petak, 02.02.2007.

Feel me as I feel you...

Post posvećen Ivoni...
Ne dopusti da te ljudi koji nisu vrijedni tvog živciranja slome.... Nije potrebno... Ne spuštaj se na njihovu razinu... Ako oni žele pasti tako nisko onda pusti... Jednom će shvatiti kako su se sjebali.... Ne trebaš zbog neke umišljene gadure gubit samopouzdanje... Nije ti ni do koljena... Ja sam već navikla jer u njezinoj sam blizini svaki dan... I svaki dan je malo pomalo potkopavam... To mi je već postala neka bolesna vrsta zabave... Svađati se s njom, povremeno...
Nobody likes you
so don`t think they do...
They`re just foolin` you around
cuz you`re easy....


Ewo nešto iz mog života:
Idem ja sad ulicom i ispred mene ekipica, 4 glupe, neobrazovane, niskointeligentne šminkerice...
Kad si ja k`o uvijek u sebi mislim, sad kad nešto dobace... I vidi stvarno, ni pet ni šest, kad čujem, vidi je umišljena, crna, a vidi joj torbu... A malo mi je falilo da ih ne tresnem... Al onda mi u glavi proradi, ne pilaj se, znaš da je besciljno, netko drugi sa kraćim živcima će ih namlatit i to pošteno...
Mrzim to...
Nemaju pojma o ničemu i idu srat po drugma... Situacija u mom razredu:
Većina cajkaroša, šminkera i rappera.... Oni počnu navijat ta svoja sranja i tako unedogled i onda mi, nas nekolicina metalaca pusti jednu pjesmu koja i nije nešto žestoko i odmah svi na nas... Ko strvinari.... Pa se počinju opravdavat: Pa mi nikad ne puštamo ono šta se vama ne sviđa, a vi tako....
I tako seru, i seru, i seru....
Ja osobno ne mogu podnijet cajke i techno.... Narodnjaci-glupa muzika sa još glupljim riječima, na tako idiotskoj razini..... Techno ti samo ždere mozak...
Pa se pitaj zašto su gimnazije većinom pune metalaca...
That`s all....
KEEP THE FAITH...........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 20:34| 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve što volim, štujem i obožavam svom svojom dušom i svim svojim tijelom, nalazit će se na ovome blogu...
Sve što je zapečećeno mojom krvlju, nalazit će se na ovome blogu...
Svaka bol koju je moja duša podnijela, nalazit će se na ovome blogu...
Svaka iskra sreće u mojemu rastrganome srcu, nalazit će se na ovome blogu...
Sva mržnja koja odavna leži u meni, nalazit će se na ovome blogu...
Moj maleni, crni, skriveni raj, nalazit će se na ovome blogu...
Imaginarni svijet, prilagođen meni, u koji ulazim potpuno sama i tužna, nalazit će se na ovome blogu...
Svo ludilo koje ždere djeliće mojega mozga, nalazit će se na ovome blogu....
& in the end...
Svaka moja suza koja oduvijek je, i sada i uvijek će prekrivati moj maleni, crni, skriveni raj....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



image hosting file

image hosting file


Blood in my heart...

Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this!

Neke slike iz moje kolekcije...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us