< | prosinac, 2007 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
g-g-g-unit.
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr
Evo nešto o meni:
Ime:Antonio
God:17
Naj grupa,pjevači:G-Unit,50 cent,lloyd banks,young buck,2pac i eminem
Naj frendovi:Vuja,file,mare,nova...
'Get Rich Or Die Tryin'' je jedan novi 50 Centov početak. U muzičkom svijetu, a pogotovo hip-hopu, , ali čovjek je svejedno u ovom vremenu izgradio strašnu reputaciju s kojom se rijetko tko može nositi. Od grupice G-Unit stvorio je cijelu repersku mašineriju i izdavačku etiketu. U ovom je vremenu po popularnosti nadmašio Dr. Drea (ovaj čas nije bitno tko je odigrao važniju ulogu u hip-hopu općenito), a nije manji ni od Eminema koji se ili povlači, ili se samo tako ponaša. Ovim soundtrackom 50 Cent definitivno izlazi iz sjene ove dvojice i povlači svoju paralelnu rijeku.
Kod imena autora ovog albuma slobodno bi moglo stajati 50 Cent a ne Razni izvođači, što bi ipak bilo nezgodno kad čovjek već ima album koji se ovako zove. Ali udjel 50 Centa i ostalih repera otprilike odgovara udjelu kojeg prosječni reper ima na svom solo radu, a i gostiju je u približnoj količini. Ljudi ionako žele slušati 50 Centa pa to što je njega puno, a ostalih grla relativno malo nikom neće smetati.
Nova stranica u 50 Centovoj karijeri najvidljivija je na popisu producenata. Dosad su te uloge igrali Eminem i Dre producirajući pjesme i nadgledajući proizvodnju, dok doktor sada ima sporednu ulogu sudjelujući u produkciju s drugim producentima, a Eminema uopće nema. Ovo je jedan ekskluzivan album za koji su pozivnicu dobili samo G-Unit igrači. Tu su prvi članovi kolektiva Lloyd Banks, Tony Yayo i Young Buck . 'Get Rich…' bio je veliki Fiftyjev početak, drugi 'Get Rich…' služi cementiranju njegovog statusa i proklamiranju zajedništva vrlo velikog i ne baš toliko skladnog društva.
Zbog promjene producenata, malo se promijenila i glazba ispod Fiftyjevog glasa. Jednostavno ju se može opisati kao funk-gangsta. U njenoj pozadini su sumnjivi tipovi i puno love, oružje i sjajeći ružni auti, seks iz interesa i konstantan manjak brige. Ali prisutan je i neki paranoidni osjećaj. Mislim, ideja "obogati se ili umri pokušavajući" i ne može bez straha da će te netko ili nešto dohvatiti. Da album nosi Fiftyjevo ime sigurno bi bio uspješniji i zvučao bi drugačije. Kao manifest kolektiva pomalo diskreditira samog sebe jer se ne radi o ekipi nego o glavnom igraču, a ostali su veliki onoliko koliko najveći među njima da sebe