< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

01/2008 - 02/2008 (3)
12/2007 - 13/2007 (53)
11/2007 - 12/2007 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

g-g-g-unit.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

myspace comments

myspace comments




pimp myspace profile

pimp myspace profile




Get Your Own Quiz!, More Quizzes









bedzevi.com,button,badges,priponke,50Cent



bedzevi.com,button,badges,priponke,50Cent


Koji vam je najbolji pjevac,grupa?
50 Cent
Lloyd Banks
Young buck
Tony Yayo
Cijeli g-unit
Colonia
Tose Proeski
Eminem
Xzibit
Chamillionaire
pollcode.com free polls




Evo nešto o meni:
Ime:Antonio
God:17
Naj grupa,pjevači:G-Unit,50 cent,lloyd banks,young buck,2pac i eminem
Naj frendovi:Vuja,file,mare,nova...

free myspace layouts

free myspace layouts


AKO NETKO HOĆE INFORMACIJE O OMILJENOM REPERU NEKA OSTAVI KOMENTARmyspace layouts

myspace layouts

myspace layout images

myspace layout




Glitterfy.com - Glitter Graphics

myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts






myspace glitter

myspace glitter





Glitterfy.com - Glitter Graphics


myspace layout codes

myspace layout



myspace layout codes

myspace layout

nedjelja, 02.12.2007.

Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

Nisam neki obožavatelj the games mislim bio sam dok ga fifty nije izbacio iz g-unita.Jayceon Taylor aka Game dolazi iz mjesta gdje je rođen gangsta rap – Comptona.

Inače on je bivši gangster koji se posvetio rapu nakon što je upucan 5 puta i tako ostavljen. Suradnja sa Dr.Dreom na debitantskom albumu dovoljno govori da je Game vrlo ozbiljan.



Prvi album po imenu The Game vol.1 najavljuje dolazak jednog od najznačajnijih West Coast gangsta rappera još od Snoop Dogga i ranije.

Sa gostima kao što su 50 Cent, Nate Dogg i mnogim drugim kao i producentima Dr.Dreom, Kanye Westom i Just Blazeom, ovaj album nam donosi istinu i duh hardcore rapa.

“ Mnogo današnjeg repa je čisto sranje koje ne govori i ne znači ništa likovima koji žive u hoodu.“- kaže Game koji ima 25 godina i tetovažu od člana grupe NWA Eazy E-a na desnom ramenu.




“ Svi repaju o nečemu ali u stvari ne govore ništa. NWA, Biggie, 2Pac, Snoop Dogg i Jay Z su likovi koji su onda nešto govorili, tada su Biggie, Pac i Eazy E umrli i to je zaista bilo strašno. Umalo smo dozvolili da rap nestane sve dok nije došao Eminem a poslje njega i Fifty koji je ponovo probudio gangsta rep. Osjećam da je sada došao red na mene”

Ono što Game, Eminem i 50 Cent imaju zajedničko je upravo Dr.Dre – jedan od osnivača NWA.

“Najbolji trenutak koji sam imao u rap muzici je bio 2002. kada sam ušao u Dreov studio. On mi je tada rekao da je preslušao moj mixtape sa freestyleovima i da hoće da potpišem ugovor.“- kaže Game. “Dre je skoro 20 godina na vrhu. On mi je kao otac kojeg nikad nisam imao. Jedini idoli koje sam imao pored Jordana su bili NWA.”


Game nosi ovaj nadimak jer je stalno igrao košarku, vozio bicikl, trčao i zezao se po ulicama. Problemi u porodici vezani za njegovog oca su doprinjeli da se u 3. razredu osnovne preseli u hraniteljski dom gdje je bio sve do srednje škole.

“ Moje detinjstvo je bilo sjebano, ali se nisam razlikovao od likova koji su živjeli u kraju.”

Čim se vratio živjeti sa majkom jedan od njegove starije braće Jevon je ubijen.

Game je tada počeo sljediti drugog brata Fase-a koji je bio član Bloodsa bez obzira na to što su živjeli u kraju gdje su se skupljali Cripsi. (Bloods i Crips su 2 najveće gangsterske grupe u SAD) Fase je pokušao odvratiti Gamea od gangsterskog života ali kada je postalo jasno da ce Game ostati gangster Fase je počeo učiti ga kako da preživi na ulicama.

Kada je Game 1999. završio srednju školu još jedan njegov brat -Charles je ubijen.

Inače Game je bio srednjoškolska košarkaška zvjezda, pozicija shooting-guard.

Dobijao je ponude i besplatne školarine od nekih Collega ali nije htio nastaviti dalje jer se je već uveliko poćeo baviti krađama automobila, dilanjem droge i pucnjavama.

Njegova majka ga je tada izbacila iz kuce. 2000.godine Game i brat se sele u blokove obližnjeg grada i nastavljaju dilati. Njihov uspjeh u dilanju je smetao mnogim rivalima. kolovoza 2001. Game je bio sam u stanu kada je netko pokucao na vrata, Game je otvorio i tada je bio upucan 5 puta i jedva je preživio. “To je bilo najveće iskustvo u mom životu. Ovo zvući ludo ali cjenim to što mi se dogodilo jer bi sad vec bio mrtav. Svatko ko je upucan i preživi osjeća se vrlo sretno.”

Game je odlučio prestati se baviti kriminalom i počeo je razmišljati o tome da postane raper. Poslao je brata da kupi nekoliko najboljih albuma kao što su Dre-ov The Chronic, Biggy-ev Ready to Die, Reasonable Doubt od Jay Z-a, Death Certificate od Ice Cube-a, Snoopov Doggystyle, All Eyez On Me od 2Paca i sve albume od NWA i Kool G-a. Te albume je preslušavao oko 5 mjeseci i počeo repati. “ Mixao sam sve stilove i tako sam došao do svog stila. Zbog toga mnogi misle da zvučim kao da dolazim sa East Coasta, bez obzira što repam o Westu.“ Tada je njegov mixtape stigao do Drea i Game je dobio ugovor.


Game se nada da se svrha njegovog albuma nece shvatiti drugaćije.

“Ja govorim svoju priću, ne govorim nikome da puca i dila drogu. Dok sam se ja time bavio, radio sam to jer nisam mogao ništa drugo, imao sam 4 sestre i starijeg brata.

Jeli smo chips za Thanksgiving Day. Kad sam uzao pištolj u ruke to sam uradio jer mi je život bio u opasnosti. Ako ne želite to da ćujete onda nemojte ni da slušate moj album. Ja ne slavim život koji sam živio zato što ne želim da se nekome to dogodi. Ja sam samo običan čovjek koji je odrastao u Ghettu i želio više od svega da iz njega izađem-kaže Game.

“ Dao sam sve za ovaj album, to sam ja. Uživajte u njemu jer je ovo poslednji put da ga ja proživljavam. Sljedeci album će biti o tome kako živim sada.”

Nedavno je izašao Gameov novi album ˝The Doctor's Advocate˝´bez ikakve pomoći Dr.Drea, 50 Cent-a i ostatak ekipe Aftermatha zbog onoga svega između njega, 50 Centa i G-Unita. No ipak mislim da će ovaj album bit uspješan, možda ne kao ovi zadnji ali Gameovi obožavatelji neće odustati.

- 11:59 - A reCi BraLe... SaMo(0) - KisS My AsS - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.