RANT
verb: to speak or shout in a loud, uncontrolled or angry way, often saying confused or foolish things.
noun: a long, angry and confused speech
Cambridge Advanced Learner's Dictonary

INVECTIVE
noun: criticism that is very forceful, unkind and often rude
Cambridge Advanced Learner's Dictionary

DIATRIBE
(Greek 'rubbing through')
It now has the more or less exclusive meaning of a rather violent attack on a person or work, couched in vitriolic language.
The Penguin dictionary of Literary Terms and Literary Theory, 4th edition, J. A. Cuddon, Penguin books, 1999

rant

10.10.2005., ponedjeljak

Yoga droga

Vremena malo, materijala za rant uvijek puno.
Nedavno mi je jedna prijateljica, nakon oko godinu dana pohađanja Joge u svakodnevnom životu, rekla da da, dolazi na večeru ali ona, eto, ne jede više meso. I to mi veli dva dana nakon što je prihvatila poziv, i naravno nakon što sam ja već bila obavila sav šoping. Grrrrrrrrrrr. Dok sam bila ljuta, nisam znala kog bih prvog vikala. Prijateljicu koja je odrasla osoba, pametna, obrazovana i nimalo skrenuta, no ipak tvrdi da joj je od mesa zlo. Sure, od mesa ti može bit zlo - il' je bilo pokvareno il' si bolesna. Nema druge. Zapravo ima, al ti onda nije zlo već su te na jogi uvjerili da je meso zlo. Popušila si spiku, al onda reci ja sad želim tako i tako, to je moj izbor i svi smo. Al' nemoj me zajebavat. Ili Jogu u svakodnevnom životu, koja mi se ogadila jer su mi pokušavali prodati religiju zapakiranu u relaksaciju i to sa tako nevjerojatno tupavim i površnim povezivanjem sa znanošću da sam prvih par puta bila u šoku. Da to rulja puši. Mislim, te argumente. Meni prirodni predmeti nisu išli, a ako sam ja vidila rupe u logici, onda bi drugi trebali vidjeti bar jedno 20 puta više. Imam i drugu prijateljicu, no nju sam gotovo otpisala sa liste normalnih. Prije nekoliko godina i nu su uvjerili da joj je od mesa zlo, nešto malo kasnije i da je nužno potrebno njenom duhovnom razvitku čistit WC i ostale prostorije u ašramu, besplatno. Danas se ona čak i prestraši kako će bit sranje ako je tko od njenih s joge vidi vani navečer za stolom punim alkohola. Iako za istim stolom sjede i ljudi, njeni prijatelji i poznanici, čiji taj alkohol jest. Sektaštvo samo takvo. fuj fuj fuj fuj fuj

- 18:27 - rantaj (2) - nosi doma - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ispušni ventil, moj
Jarci, kažu, ujutro mrze sebe, a popodne cijeli svijet. Zmajevi, pak, rigaju vatru. I Jarčica i Zmajica, ponekad se, eto, naljutim. Krene logično, pravo jarčevski, a ubrzo odleti, poput zmaja, bez obzira na eventualnu gravitaciju argumenata koji letenje ni u teoriji ne dopuštaju. I zato sam ovdje: da mogu rantati preko svake mjere kad me pamet napusti, a vatra ispuni.

You have been warned.

rantalica na gmail.com

copyright © 2005. - 2009. by mmp