Judge, Jury and Executioner (Achievement Unlocked)

srijeda, 22.08.2012.

Master Chiefson: Terrorists win 082212

Vidim danas da ima na Xboxu trial verzija Counter Strike: Global Offensive, pa krenem ja to fino probati. Prvo prčkam po kablovinju, preštekavam sve kaj se more i nemre preštekati - moram još jedan HDMI kabel za Xbox zeti i umbasa - i konačno vužgem konzolu. Sve 5, downloada se igra, surfam po netu i čekam.



Skinuto, krečem igrat - ulala grafika zgleda kaj drek, ekselent. Igram dalje - ok, ovo me podseća na Rainbow SIx: Raven Shield - me like. Pucam, kupujem Aug svaki put dok imam pare za njega, fali mi iron sight i zuk - izbaci me igra na glavni izbornik. OK - druga runda, ide sve 5 - opet izbaci. 'Pa jebemti boga koja pička materina?!' i slično izlazi z lampi, pokreče se nova runda, pucam, počinje legati, prostačenje sve intenzivnije, napetost v zraku, ko bu koga strelil, Mad Max oči su tu i pukne veza. JAAAAOOOOOOO!!!! Bjesomučno restartanje rutera, čekanje za novu rundu, rekonektanje, počinjem opet igrati i gle čuda - dela! Pucam tak ja, ubijam, osmeh raste, smejem se kaj budala i op - na glavni izbornik. BOG MATER!!! Spajam se opet, počinje show - stiščem gumbe kaj Kunta Kinte lance, ništ ne reagira!!! Stiščem po triggeru za p00canje - pocanja nema!!! OH SUDBO KLETA!!!! ŠTA JE MENI OVO TREBALO?! Morem se kretati, al nemrem ni na nož deti, a bome ni pocati! Da mi nije riknul kontroler!? Da me ruter možda jebe?! Gasim CS i pokrećem Master Chefa da vidim jel sve dela.



Izbornik se pojavljuje, odma matchmaking, team slayer (deathmatch, pametni su sim pa su zmišljali toplu vodu), noge se stepaju, death metal bi se na bubnjevima bez beda oderal (pedalista jelte), lobby se popunjava, loading i krečemo. LAG - nema, pa čak i dobro padaju hmm, nije to ni tak loše, sve dela, puca se na sve strane, stickyji se lepe na dušmane, tišina v sobi, u glavi si samo mislim 'fak ju pederi' i ratatatatatata. Odma misli tipa 'JEEEEEE MA KAKVI!!!' za Kanter Strajk. Gledam ja to još kak se lepo fluidno sve vrti, kak su brze kontrole, streljam na sve strane i jedna runda se odužila na vuru i pol igranja Halo Reacha. I nije mi bilo loše. Zabavil sam se onako. Još dok sam skupil jebeni mač - e jeboga da ga jebo - napravim triple s njim i cela protivnička momčad zide van, a nabrijal sam se na neki killing spree. PROKLETI MARMUNI. Ništa - vozi dalje, pocam i smejem se, nekaj tipa ovo (samo kaj solidno igram i volim Gearse):



Sve mi se čini da bum moral preorderati Halo 4. Al nije sve bajno - ide mi na kurac onaj jebeni armor lock koj jebački uništava balans. Ono, ja recimo imam special ability sprint, a peder zeme armor lock iliti neranjivost na neko vreme koj je totalni bulšit. Makar se nemre kretati za to vreme, JAKO je anojing. I prokleti ajron sajt mi fali kaj drekeru drek v usta.

Vrnimo se opet na CS - nekaj ne štima na Xbox verziji, jebo me bog. Igra mi je zapravo dobra, makar je jaaaaako old skulasta. Old skulastija je od ovog Haloja, a mislim da to dosta govori. Ova izbacivanja i bug z kontrolama nisu ohrabrujući. Je to moguće da je Valve malo sfalšal? HMMMM - ne bi znal, al ovo me se ne sviđa. A volim streljati proklete teroriste!!! Kad nam ubijaju žene i decu mamu im njihovu!!! Da dobro dela, razmislil bi o KUPOVINI (neko bu skužil ovo). I čak sam videl v izborniku hrvatsku zastavu na nekom antiteroristu. Zanimljivo. Al nije mi zanimljivo dok nemrem POCATI kaj ČOVEK. Tak da - NABIJEM JA TO. Čekam drugi mesec da zemem BF3 opet, tj. premium edition i čekam uz to Medal of Honor: Warfighter i Halo 4. Oću i Aliens: Colonial Marines, al to je druge godine - bleh (dobro za novčanik). Samo POCANJE!!!

P.S. - sutra mi dolazi Sleeping Dogs, u međuvremenu sam probal igru pri jednom online šampionu - Tergotenu (Tergothonu jelte) i sviđa me se. Kolega veli da se i njemu mnogo sviđa tak da nisu hičene pare v PEČKO MATERINO. Sutra ću da bijem i da POCAM!

P.P.S. - za neuke: evo ih - MAD MAX JOČI EHAJ! lolololololloloolollololololololololol



I ne bum napravil montažu. JOŠ.
A forum mislim da je eksplodiral. OPET.
- 19:24 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.