Judge, Jury and Executioner (Achievement Unlocked)

četvrtak, 16.08.2012.

Random start 081612

Gamer sam. Skoro celi svoj život igram igre. Volim to. Uvek budem volel. Obožavam pratiti vijesti vezane uz gaming i celi taj svijet. Trenutno igram na Playstation-u 3 i Xbox-u 360, a PC mi je u rasulu - tak da na njemu = nada gamingo for this bastardo. Dosada me tjera na pokretanje ovog bloga. isto ko i zaključak da gubim puno vremena na buljenje u prazno po internetu, pa pomislih 'WHAT THE HELL LET'S KRENUTI PISATI GAMING BLOG S PUNO PROSTAČENJA, FAK JES' (ko da je 2001. - tajmmašin hir aj kam). Pa eto me tu s inspiracijom koja ko da je drito iz septičke jame.

ERM! ENIVEJ! U zadnje vreme mi se ful puno puca, pa samo to i delam. Na boxu sam prije koja 2 mjeseca prešel celu trilogiju Gears Of War i rulala (ne ruralna) mi je onako jeeebeno. Trojka me najviše oduševila, filmski efekti i te điđe miđe. Nakon toga sam Halo: Reach česal, pa sam se vratil na Bad Company 2 (i DLC Vietnam) s zaključkom da je za mene ipak dobar, stari Battlefield. I tak nabrijan na rušenje, gaženje, p00canje i slične divote odlučih kupiti ponovno BF3 (Battlefield 3 za nekrštene) jer pretpostavljam da su ga dosad skrpali od datuma kad je nastradal pod čizmom prodaje.

Lepo nakon posla krenem ja u lokalni dućan informatičke opreme i sličnih gaĐeta s pretpostavkom da imaju dotičnu igru na svojim policama. Doletavam ja unutra, pogledam 'OMG OMG ima ima!!!', pružam ruku prema toj svetoj kutiji i pripremam se za šok. Jer sam znal da je neizbježan. Cijena 450,00kn. Samo je bilo HAHAHAH PFFFF, no way Jose, su oni popizdeli?! Iz dućana sam izašel ponosno uzdignute brade (Lenjin, Staljin, nekaj tak, te spike) i bez pozdrava, jer takvoj skupoj bandi svoje pare NE DAM. Vozim se doma i dragoj pričam u autu naravno 'Koj je njima KURAC?! Šit on a gaddem dik!!' na kaj ona veli 'Pa stvarno, sram ih bilo, mojem dragom tako ne prodati Battlefield po normalnoj, promotivnoj cijeni!'. Zato ju i volim! Kad me podržava u mojim gamerskim poduhvatima (ili po naški - poduhvatovima). Dojdem doma, smijemo se i to tak sve, palim svoje računalo aka čereslo da vidim kaj ima novog, kad ja pogledo: BATTLEFIELD 3 PREMIUM EDITION dolazi 11.9. u Nort Ameriku, 13.9. u Stari Kontinent. Samo mi je bilo - fala fakin budinom pimpaču da nisam bacil pare niz onaj šaht/septičku/votever z početka posta (a jako mi se poca na BF3, tak da je bilo teško odoljeti). Još k tome sam htel uzeti i Premium idući mjesec, a sad budem prešel jeftinije jer ta Ubermensch edicija bu koštala kojih 70$ (i svi DLC-i zbog Premiuma nutra i sve wuhu!), a ovak bi moral skeširati kojih 100$ i više, tako da saki saki dick skupi dućanu.



I kaj sad, pare su mi ostale, morem nekaj drugo uzeti ovaj mjesec, odem na net - preorder Sleeping Dogs (kaj bi mogel požaliti) i ko ga JEBE!!! Igra mi dobro zgleda, vidim po netu da je priča dobra i da glavni lik vredi, pa bi moglo biti nekaj od toga. Još kak volim azijske filmove s tom tematikom (trijade, yakuze bla bla), a vidim da si igra brije na njih dosta - nadam se dobroj atmosferi. Još i dobre ocene dobiva po interwebsu, makar to u puno slučajeva znači apsolutno ništ aka kurčina. Je ništ, igral bum, ak ne bu dobro popljuval bum i prodal. Kak već to ide. Evo neki trejler ako je neko neuk:



Solidno izgleda, do Battlefielda 3 bi me trebalo zabaviti. Ako ne uspije - odma na drvocep i CEPAJ MILENO!!!

Tak, prvi gamer, nerd rage post se približil kraju. Pišem svojim jezikom, opušteno, kak i govorim u svojem PRAVOM ŽIVOTU. Znači = bez puno glumatanja i sranja. Kome paše dobro, kome ne - opet dobro aka doviđenja i fak of z mojeg bloga. Koji ne bude samo vezan uz gaming, tu i tam možda neki random uleti. Volim i muziku pa evo kaj mi trenutno svira. Zbogom do idućeg posta!



Dobro mi je ovo.

P.S. - morete ostaviti komentare, del sam da svi moru kometirati.
- 17:44 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.