body Prints of rain. In my life. body

srijeda, 13.05.2009.

I just don't want to miss you tonight...

Kako je danas onaj famozni štrajk za koji smo znali još prošloga tjedna, i kako sam ja bila previše lijena da bih se prije natjerala da napišem nešto pametno osim trabunjanja kakvog inače izvodim, otvorila sam kao slučajno blog.hr, utipkala lozinku i evo me opet. I sad lupam gluposti kao i obično, ništa čudno, samo što sam odustala od onog ey na početku jer sam se zbog njega osjećala emocionalno nestabilnom.
Dosta s ovime.
Osjećam se blesavo. Pričam s dvije osobe na msn-u, pišem post i pjevušim Misunderstood od Bon Jovija koji mi svira na Windows Media Playeru, i onda iznenada shvatim što to pjevušim i naglo zašutim.

Should I? Could I?
Have said the wrong things right a thousand times
If I could just rewind, I see it in my mind
If I could turn back time, you'd still be mine
You cried, I died
I should have shut my mouth, things headed south
As the words slipped off my tongue, they sounded dumb
If this old heart could talk, it'd say you're the one
I'm wasting time when I think about it


Ne znam zašto i dalje pišem lyricse u postovima kad ih svejedno nitko ne čita. Radi svog osobnog zadovoljstva? Koliko god to zvučalo perverzno XD
Dobila sam pozivnicu za celibat. Kako sam se opalila smijati. Onda sam se sjetila da zapravo već i jesam u celibatu kojih 14 i pol godina. Ali onako, poprilično smiješno zvuči s obzirom da se približava ljeto.
Tako sam danas naišla na tekst o horoskopskim znakovima. Inače, ne vjerujem u ta sranja i nisam praznovjerna, ali mi je zakon čitati te gluposti i smijati se. Pogotovo zato jer mene totalno pogriješe.

Vaga
Vage jednostavno žive za ljubav – i za stil! Ovaj manekenski znak zodijaka često je u središtu pažnje, ni ne znajući koliko obožavatelja/obožavateljica ima oko sebe. Često će Vage, premda u vezi, ako ne osjećaju 'ono nešto', i dalje tražiti 'onu pravu' ili 'onoga pravoga', pridajući ljubavi metafizička svojstva. Vole biti 'duša veze', ali i tražiti dio svog identiteta u partneru, makar to značilo preuzimanje tuđih interesa, navika ili čak životnog stila u širem smislu. Vagama je potreban partner koji će shvaćati njihov perfekcionizam u ljubavi i uzvraćati jednakom dozom romantičnosti.


Ako krenemo komentirati svaku rečenicu zasebno (čitaj, ne znam o čemu da pišem), ispadne to ovako:

Vage jednostavno žive za ljubav – i za stil!
Prvo sam stala, pročitala ponovno, i nasmijala se. Za stil definitivno ne živim. Ako bi pitali nekoga što ja obično nosim (makar sumnjam da bi se zanimali za moje modne gafove/promašaje za koje mi je I-don't-give-a-shit), obilježili bi me kao nekoga tko je neprestano u starkama, trapericama (standardnim ili onim skroz crnim), i gornjim dijelom trenirke ili nekoj glupoj majici. O, i raščupane frizure kao da sam se neprestano vrtjela cijele noći i da se nisam uopće počešljala. Bez obzira što se počešljam, i dalje mi je kosa ono -.-'
Za ljubav? Nemam nikoga.
Ovaj manekenski znak zodijaka često je u središtu pažnje, ni ne znajući koliko obožavatelja/obožavateljica ima oko sebe.
Manekenski znak - koga ti zafrkavaš? Prije će Michael Jackson biti proglašen za najseksi muškarca na svijetu nego će od mene manekenku (s obzirom da on više liči na ženu, šanse su male). U središtu pažnje? Hello? Za obožavatelje se ne usuđujem niti pomisliti. Ljudi mene tobože obožavaju samo kad pišemo testove XD
Često će Vage, premda u vezi, ako ne osjećaju 'ono nešto', i dalje tražiti 'onu pravu' ili 'onoga pravoga', pridajući ljubavi metafizička svojstva.
Ne bih li za to prvo trebala biti u bilokakvoj normalnoj vezi da bih ovo znala komentirati? I kvragu, ili sam glupa ili što, ali ne kužim ova metafizička svojstva. Čim ima riječ fizika u sebi, odustajem od bilokakvog razumnog objašnjenja.
Edit: Nakon što mi je moj pametni frend objasnio što to znači (fkt., gdje samo naučiš sve te ultragalaktičke pojmove i definicije? XD), zaključak je mene pokreće neko sranje, ali prije bih to pridodala ludosti i nevjerojatnoj "kreativnosti" koje smislim kako bih si prikratila dan. God, gdje su nestale dobre stare gumice? (ovo nema veze s ovim iznad, samo glasno tipkam).
Vole biti 'duša veze', ali i tražiti dio svog identiteta u partneru, makar to značilo preuzimanje tuđih interesa, navika ili čak životnog stila u širem smislu.
Hmmm... Navike definitivno znam pokupiti XD A i mene zanima puno stvari.
Vagama je potreban partner koji će shvaćati njihov perfekcionizam u ljubavi i uzvraćati jednakom dozom romantičnosti.
Kao prvo. Ovo partner zvuči blesavo. Isuse, nismo pingvini.
Kao drugo, nisam perfekcionistica. Soba mi je užasna, glava mi je u neredu, lijena sam i nikad se ne trudim dovoljno iako bih mogla postići nešto više.
Kao treće, po milijunti put i u inat svima koji mi tvrde drugačije i tvrde da me poznaju, nisam romantična. To je sranje.

You cried, I tried
To stretch the truth, but didn't lie
It's not so bad when you think about it

I should have drove all night, I would have run all the lights
I was misunderstood
I stumbled like my words, did the best I could
Damn, misunderstood...


I koji je zaključak? Ispričavam se na svim ovim glupostima koje sam napisala gore. Nos me je pekao. A i utjecaj štrajka definitivno.
I sve vi vage, nemojte iznevjeriti vaginski rod kao ja. Makar vaginski iz nekog razloga zvuči čudno, da, znam XD
Ostajte mi zdravi i nemojte upasti u wc školjku. Meni bi se to takvoj glupači još i moglo dogoditi.
Andrea.

15:58 - Komentiraj ( 4 ) On/Off

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (3)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

One Star in The SkY

Yesterdays a memory
Another page in history
You sell yourself on hopes and dreams
That leaves you feeling sideways.
Tripping over my own feet
Trying to walk to my own beat
Another car out on the street trying to find the Highway
Yeah, Are you going my way?



This is the story of my life
And I write it everyday
I know it isn't black and white
And it's anything but grey
I know that no I'm not alright, but I'll be ok cause
Anything can, everything can happen
That's the story of my life



I'm gonna write the melody
That's gonna make history,
And when I paint my masterpiece I swear I'll show you first
There just ain't a way to see who and why or what will be
Till now is then
It's a mystery, it's a blessing and a curse
Or something worse



This is the story of my life
And I write it everyday.
I know it isn't black and white
And it's anything but grey.
I know that no I'm not
alright, but I'll be ok cause
Anything can, everything can
I've been thinking
and baby you can
help me write the story of my life
What do you say?



This is the story of my life
And I write it everyday,
And I hope you're by my side
When I'm writing the last page...

The Lines AbouT Me

You can't tell me who I am.

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee