body Year 2008. - Prints of rain. In my life. - Blog.hr body

utorak, 30.12.2008.

Year 2008.

Ey.
Da, godina je pri izmaku snaga i uskoro će nastupiti 2009.
Ova godina će biti prekretnica u mojemu životu. Ove godine ću se ukrcati na vlak.
Nije baš da sam nešto dubokoumno raspoložena, pa ću samo nabrojati ljude koji su mi puno značili u ovoj godini. Ciljevi za sljedeću ću u next postu napisati.
Mislim da ću krenuti od ljudi koje sam upoznala preko interneta.
Anni P. ostavljam kuću na Hvaru (kad bih je imala), Slje...
Ček, nešto sam krivo počela. Dosta zafrkancije.
Ispočetka.
Anna P. (SiS, Hrabri Mali Toster, Buba Švaba itd.) Hvala ti. Još čuvam brdo tvojih poruka, u svakom slučaju. Ona o vilenjacima ("De Anna ovi bi te uzeli u taj film kad bi skužili koliku kosu imaš" XD), ona o 2 kn u labelu (LoL), ona o kinezima (*a kad skužimo natpis "made in China", mislim da se svi skupa vratimo na zemlju i odemo s njom*), *Koktel party omg, samo piće ili hrana? Ja se s strujom ne znam petljati, ne znam je spojiti! Da, dosadile su vam žene i tražite nešto drugo...* (Betty XD), tvoja briga za ukućane (*idem nekim ljudima danas, u rodu smo, navodno*) i njena za tebe (a ovo neću citirati, znaš ono, lezi i šuti XD) i brdo toga kada si me uspjela nasmijati čak i kada sam bila skroz... down. Uglavnom, tnx SiS =) Hrabri mali tosteru XD
Valentina (Lydia, Noah, Violet, Olovka, i tako dalje i tako dalje) Osoba koju trenutno želim prebiti. Tj., ne doslovno, već preko neta. Malo zveknuti po glavi. Politi vodom dok spava i izrezati joj sve postere u sobi. Osoba koju poznajem najbolje, i koja najbolje poznaje mene. Osoba koja me najviše može naživcirati. Osoba koja me je izvukla iz vode kada sam se utapala. I koja me nasmijava svojim komentarima o Pattisonu (da, znam da se zove Pattinson, al namjerno izostavljam n, jer ispadne "Pati son (of the bitch)") i perveznim mislima koje izvlači iz svakog mojeg posta čak i kad je riječ o najobičnijim rečenicama. I tebi hvala.
Jana Makar nismo nešto jako bliske, ali opet mi je zakon kad se dereš na mene. Makar nije da nešto pomaže. Al spustiš me na zemlju =P
Ozana Koja mi ima zakon postove (ozbiljne i dubokoumne, a opet me uspije nasmijati "dekolte kojeg bi se i Pamela Anderson posramila" XD) i koja mi je zakon i ovako. Posvojim te ;+)
Ljudi s foruma: Ivy (kojoj čuvam mog brata XD), Rebecca (s kojom kujem zavjere =P), Valentina (koja mi redovito komentira blog i zna me oraspoložiti svojim komentarima), Saphira iliti Marinela(iako nije više na forumu, ali tamo sam je upoznala) i svi ostali koje trenutno ne mogu nabrajati jer se žurim (kao i obično XD).
I moram nabrojati i ove ljude koje poznajem ovako, naravno.
Pozdravljam Anu M. (koja me davi svaki petak prije engleskog =P), Anu B. (koja obožava sve lude frizure), Barbaru (koja se pravi nevinašce doma a ovako bi sve silovala), Romićku (koja više ne želi sa mnom u Dm), Doris (kojoj se ne da otići do knjižnice i voli poklanjati medeke za rođendan), Mirnu (koja se svađa s Pavlovićem - na zakon način XD), Dinku i Melani (prezakon su kad počnu zajedno lupati gluposti) sve ostale iz razreda kojima je imalo stalo do mene, moje roditelje i rodbinu(makar ovo neće pročitati, naravno) i sve u studiju i režiji.
Volim vas i hvala svima koji su mi učinili ovu godinu ljepšom.

Andrea

15:13 - Komentiraj ( 15 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (3)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

One Star in The SkY

Yesterdays a memory
Another page in history
You sell yourself on hopes and dreams
That leaves you feeling sideways.
Tripping over my own feet
Trying to walk to my own beat
Another car out on the street trying to find the Highway
Yeah, Are you going my way?



This is the story of my life
And I write it everyday
I know it isn't black and white
And it's anything but grey
I know that no I'm not alright, but I'll be ok cause
Anything can, everything can happen
That's the story of my life



I'm gonna write the melody
That's gonna make history,
And when I paint my masterpiece I swear I'll show you first
There just ain't a way to see who and why or what will be
Till now is then
It's a mystery, it's a blessing and a curse
Or something worse



This is the story of my life
And I write it everyday.
I know it isn't black and white
And it's anything but grey.
I know that no I'm not
alright, but I'll be ok cause
Anything can, everything can
I've been thinking
and baby you can
help me write the story of my life
What do you say?



This is the story of my life
And I write it everyday,
And I hope you're by my side
When I'm writing the last page...

The Lines AbouT Me

You can't tell me who I am.

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee