Countess Rahkiah de Báksuz

subota, 31.03.2007.

Strahovi, paranoje i hipohondrija

Ponekad je predivno biti u mojoj koži - najčešće su to trenuci nakon što mi dođu nalazi - zaključujem da sam posve zdrava(ako jesam) i sretna sam ko malo dijete.
No, još ćešće pojedini me strahovi naprosto... opterećuju....
Boli me trbuh...Imam li rak maternice? Hoću li moći imati dijecu? Ja želim dijecu, mora bit sve ok...ali boli me... možda je neka cista...možda mi je maternica trula? *glas razuma se javlja:ali ginekolog je reko da je sve savršeno, da si savršeno zdrava*
A što ako su ipak u pitanju bubrezi,jajnici...crijeva? Odmah su moje osobne dijagnoze u igri i strahovi me izjedaju...
Pa se onda uplašim da imam onu neku bolest gdje moj imunosni sustav napada mene... auto-nekakva bolest...
Mene napadaju sve bolesti, moguće i nemoguće - ptičja gripa, svinjska kuga, mačji kašalj... :-P
I rakovi svih vrsta, tumori i karcinomi...nazovi kako hoćeš... bojim se...
A tek kad mi utrne ruka...ili noga? odmah vidim amputaciju...

Kad sam počela piti kontracepcijske pilule triput sam pročitala onu knjiživu što dođe uz njih - od korica do korica - pomno analizirajući svaku nuspojavu... Uplašila sam se da možda neću preživjeti, ili da ću ostati neplidna...TONTO!bang

No, s vremena na vrijeme malo protresem ludom glavom, otjeram nakupine zlih misli i paranoja i shvatim da mi najvjerojatnije nije ništa... Samo sam jako uplašena i paranoična...

- 10:52 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 21.03.2007.





Danas je Ostara...
Za one koji ne znaju Ostara je jedan od 8 velikih Wiccanskih blagdana, koji se slavi u vrijeme proljetnig ekvinocija, kad noć i dan traju podjednako...
Ostara slavi obnovu života koja dolazi s proljećem.
Ime dolazi od paganske božice proljeća, Eostre, čiji su sveti simboli zec i jaje. Zvuči poznato? Sve to nekako vuče na Uskrs?
Sasvim logično, jer i ime Uskrsa (eng. Easter) korijene vuče od božice Eostre...

Wheel of Year:


Happy Ostara!

I za kraj, ako koga zanima, testić... linkić je na kraju, ovo je moj rezultat :)) :))


You scored as Celtic Pantheonic Pagan. Your answers leaned very close to that of the Celtic Pantheon. Very popular now among pagans, the Celtic Gods seem to draw those who are sensitive and insightful, but also very passionate about their beliefs. Many Pagan Holidays are named for this pantheon and here is where you'll find many stories on Horned God, Green Man, and Druids. You likely either have been or want to visit Stonehenge one day. Many Arthurian legnds include references to the Celtic faith, as well.

Celtic Pantheonic Pagan

75%

Zoroastrian Pagan

60%

Ecclectic Pagan

55%

Egyptian Pantheonic Pagan

50%

Roman Pantheonic Pagan

45%

Shamanic Pagan

35%

Catholic (Pagan?)

35%

Eastern Pagan

25%

Kabbalistic Pagan

25%

Sumerian, Babylonian, and Mesopotamian Pagans

25%

Greek Pantheonic Pagan

20%

Norse Pantheonic Pagan (Asatru)

5%

What kind of Pagan are you?
created with QuizFarm.com

- 22:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 09.03.2007.

Hijo de la Luna

Svi, koji barem povremeno bacite oko na tv, primjetili ste (ili niste,ali ste imali prilike) novu reklamu za griotte... Nije reklama ništa posebno, nije loša, griotte su same po sebi...mljac... no ono što se mene najviše dojmilo jest pjesma koju su izvukli pitaj boga odakle, otpuhnuli debeli sloj prašine s nje i "usadili" je u reklamu. već sam i sama zaboravila na tu pjesmu, a pred nekoliko sam godina bila potpuno opčinjena istom i gubila dodir sa stvarnosti već čuvši prve taktove te melodije...

Pjesma, koju je u originalu (ako me izvori ne varaju) otpjevao španjolski pop-sastav Mecano, tamo negdje, osamdeset i neke, u doba kad ja još nisam znala ni čitati, a Trešnjevački mališani bili su mi totalno cool i groovy...
Pjesma, pod imenom Hijo de la Luna,doživjela je mnoge obrade (obradili su je Sarah Brighton, Mario Frangoulis, Loona...)

A kakva se priča krije iza te očaravajuće melodije i uhu ugodnog španjolskog, pjevanog mekanim ženskim vokalom?
... pjesma govori o legendi, prema kojoj je Ciganka molila Mjesec da joj da muža. Mjesec na to pristaje, no od Ciganke zahtjeva za uzvrat njezino prvorođeno dijete.
i tako, ona dobiva muža, također tamnoputog kao što je i ona...i ostaje trudna... No dijete rodi snježno bijele kože, sa sivim očima, a muž zaključi da ga je Ciganka prevarila, te je ubija, a dijete odnosi u brda te ga tamo ostavlja... Naravno, Mjesec uzima dijete... I od tada, kad je dijete sretno, Mjesec je pun, a kada ono plaće, Mjesec postaje tanak, oblikujući mu koljevku...

A evo i orginalnog teksta na espanjol...Pa tko razumije, blago njemu, a mi ostali, možemo tek poneseno slušati ovu melodiju i..uživati...jer znamo o čemu se radi...iako ne razumijemo tekst...

Hijo de la luna
tonto el que no entienda
cuenta una leyenda
que una hembra gitana
conjuro a la luna hasta el amanecer
llorando pedia
al llegar el dia
desposar un calé
tendras a tu hombre piel morena
desde el cielo hablo la luna llena
pero a cambio quiero
el hijo primero
que le engendres a el
que quien su hijo inmola
para no estar sola
poco le iba a querer

luna quieres ser madre
y no encuentras querer
que te haga mujer
dime luna de plata
que pretendes hacer
con un nińo de piel
hijo de la luna


de padre canela nacio un nińo
blanco como el lomo de un armińo
con los ojos grises
en vez de aceituna
nińo albino de luna
maldita su estampa
este hijo es de un payo
y yo no me lo cayo

gitano al creerse deshonrado
se fue a su mujer cuchillo en mano
!de quien es el hijo?
me has engańo fijo
y de muerte la hirio
luego se hizo al monte
con el nińo en brazos
y alli le abandono

y en las noches que haya luna llena
sera porque el nińo este de buenas
y si el nińo llora
menguara la luna
para hacerle una cuna
y si el nińo llora
menguara la luna
para hacerle una cuna


I na kraju, evo originalne verzije pjesme,i spot iz 80-ih :)

- 22:35 - Komentari (7) - Isprintaj - #

petak, 02.03.2007.

elektro...ou jea...

U zadnje vrijeme uši mi se malo odmaraju od metala... malo promijene ne šteti...zar ne...
Evo, uživajte u ovome što ja zadnjih tjedana slušam...



zadnjih par dana najviše me "diže" drito ova pjesma... pa evo i lyricsa :)

Epicentre (VNV NATION)

I asked myself "was I content,"
with the world that I once cherished?
did it bring me to this darkened place
to comtemplate my perfect future
I will not stand nor utter words against
this tide of hate
losing site of what and who I was again

I'm so sorry if these seething words I say
impress on you
that I've become the anathema of my soul

I can't say that your losing me
I always tried to keep myself tied to this world
but I know where this is leading me
no tears
no sympathy

I can't say that your losing me
but I must be that which I am
though I know where this could take me
no tears
no sympathy

gracefully
respectfully
facing conflict deep inside myself
but here confined
losing control of what I could not change

gracefully
respectfully
I ask you "Please don't worry,"
not for me
don't turn your back
don't turn away

- 21:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #