Countess Rahkiah de Báksuz

srijeda, 20.09.2006.

Nešto svijetli u mraku,a nije krijesnica! :-)

Moram se pohvaliti da je moja zaluđenost svijećama (koja se očitovala u mojoj nemogućnosti da prođem pored trgovine sa svijećama i ne kupim niti jedni) dovedena pod kontrolu.
Iako bi se u moju sobu još moglo smjestiti desetak, petnaest, trideset svijeća, posebno ako uračunamo pod, koji bi također mogao prihvatiti nekolicinu, uispjela sam se savladati.
Stajala sam pred policom sa svijećama sa vrečicom od 125 onih malih svijeća(zvanih lučice)u jednoj sruci, u drugoj držeći okruglu crvenu svijeću, kad sam shvatila da mi zapravo i ne treba danas nišra od toga. Kupit ću ih drugi put. Ionako sam pred bankrotom.
Sasvim razuman razlog, kad realno promisliš, no do nedavno me to ne bi spriječilo... Za lijepu svijeću, ili još bolje, sviječnjak, bila bih spremna ući u minus na računu, iako ne bih imala pojma odakle izvući pare da kasnije podmirim taj minus...
Ah, ponosim se sobom.
Svejedno, veliki svjećnjak, no ne za prevelke pare, moram naći. MORAM.
I ondam ogu sretna umijet.
I opet bit među svijećama, prekrivena njima :-)
ko je rekao da misao o smrti ne može imati svoju veselu stranu? :D



...tko ih nebi volio, kad tako divno svijetle... *in love*

- 19:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #