< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sve stvari koje trebate, želite, mislite. Sve što biste mi rado rekli, a komentari su vam glupasti. Sve što vam padne na pamet. Bolja sam s mailovima nego s komentarima. Mnogo, mnogo bolja.

vjetarpratisunce@gmail.com

Ovo su genijalci, ako mene pitate. Svi redom.
windfuckerica
žena s neptuna
XAVI
virtuela
svijet u boci
ZEN u teoriji i praksi
Tajpvrajter
milou
2TREF:)
hybridk
manistra
brother
Zrinka
DMJ
psihosomat
cakumpakum
ipanema
TRENK
zarazna
Athena premudra
Đuro
JEZDI
Trill
RUTVICA
Anspik
gurmanka
pustinjska
staričica baka
ovajonaj i sva njegova lica

ajfekt

Sluša se:
Andrew Bird
POP Depresija
Arcade Fire
!!!
Ella Fitzgerald
Angus & Julia Stone
Rebel Star

Čita se:
Alice Munro
Dario Džamonja
Tom Waits

Google Scholar

Blog mi više nije ružan zaslugom Zrine koja je preuzela stvar u svoje ruke i odignorirala moju posvemašnju tulavost za pitanja HTML-a.

05.01.2010., utorak

Deep beneath the cover of another perfect wonder
Where it's so white as snow
Privately divided by a world so undecided
And there's nowhere to go


Ovdje je bio podulji tekst o tome kak je sve super kad postoji milijun mogućnosti i kako baš zato volim zimu (jer sve ujednači i sakrije). Al taj sam podulji tekst izbrisala jer mi moja emo osoba prilično ide na živce u zadnje vrijeme.

U stvari sam sinoć vrlo glupo trznula glavom i ozlijedila vrat, izbija mi umnjak (i čini to na mahove već godinu i pol dana) oa mi je ukočena vilica, alergična sam na zimu što sam prigodno zaboravila prigodom vikend bicikliranja po brdima koje je završilo puknutom gumom, mojim smrzavanjem na -2 (odjeća za zimsko bicikliranje je super al ne pomaže baš kad oznojen staneš) i alergijskom reakcijom na nogama i vratu i postoje stvari koje me dave neizrečenošću pa to rješavam tako da mrcvarim bisere pop-kulture, uvjerena da su stvoreni da budu background music mojim čudnovatim raspoloženjima.


- 10:39 - Komentiraj (10) - Printaj - #