< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sve stvari koje trebate, želite, mislite. Sve što biste mi rado rekli, a komentari su vam glupasti. Sve što vam padne na pamet. Bolja sam s mailovima nego s komentarima. Mnogo, mnogo bolja.

vjetarpratisunce@gmail.com

Ovo su genijalci, ako mene pitate. Svi redom.
windfuckerica
žena s neptuna
XAVI
virtuela
svijet u boci
ZEN u teoriji i praksi
Tajpvrajter
milou
2TREF:)
hybridk
manistra
brother
Zrinka
DMJ
psihosomat
cakumpakum
ipanema
TRENK
zarazna
Athena premudra
Đuro
JEZDI
Trill
RUTVICA
Anspik
gurmanka
pustinjska
staričica baka
ovajonaj i sva njegova lica

ajfekt

Sluša se:
Andrew Bird
POP Depresija
Arcade Fire
!!!
Ella Fitzgerald
Angus & Julia Stone
Rebel Star

Čita se:
Alice Munro
Dario Džamonja
Tom Waits

Google Scholar

Blog mi više nije ružan zaslugom Zrine koja je preuzela stvar u svoje ruke i odignorirala moju posvemašnju tulavost za pitanja HTML-a.

06.04.2009., ponedjeljak

feler u očima

gledam danas nekakav grm, prepun žuto-bijelih cvjetova.
i žute narcise pored (volim narcise, ali najdraže cvijeće su bijeli ljiljani).
i sve je zeleno, šareno - ljepše, jer je sunce, jer je sunčano, jer je svijetlo i lijepo i veselo.

i onda se u tom veselom i lijepom sunčanom danu dogodi da proradi taj moj feler u očima i da pomislim kako će, uskoro, uskoro, doći bakreno lišće i gole grane i kiše, kiše, kiše, beskrajne jesenje kiše. i magla.

a dobro sam.
obično tako bude: nešto tek počne, a ja gledam kraj.
- 13:31 - Komentiraj (8) - Printaj - #