< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sve stvari koje trebate, želite, mislite. Sve što biste mi rado rekli, a komentari su vam glupasti. Sve što vam padne na pamet. Bolja sam s mailovima nego s komentarima. Mnogo, mnogo bolja.

vjetarpratisunce@gmail.com

Ovo su genijalci, ako mene pitate. Svi redom.
windfuckerica
žena s neptuna
XAVI
virtuela
svijet u boci
ZEN u teoriji i praksi
Tajpvrajter
milou
2TREF:)
hybridk
manistra
brother
Zrinka
DMJ
psihosomat
cakumpakum
ipanema
TRENK
zarazna
Athena premudra
Đuro
JEZDI
Trill
RUTVICA
Anspik
gurmanka
pustinjska
staričica baka
ovajonaj i sva njegova lica

ajfekt

Sluša se:
Andrew Bird
POP Depresija
Arcade Fire
!!!
Ella Fitzgerald
Angus & Julia Stone
Rebel Star

Čita se:
Alice Munro
Dario Džamonja
Tom Waits

Google Scholar

Blog mi više nije ružan zaslugom Zrine koja je preuzela stvar u svoje ruke i odignorirala moju posvemašnju tulavost za pitanja HTML-a.

05.02.2007., ponedjeljak

mima, problem i amy

Mima ima problem. Koliko iz njezinog cviljenja preko telefona mogu razabrati, ostavio ju je zaručnik. Mima plače, urla i psuje i nije najjasnije što se dogodilo. Imam svoje sumnje, ali moram čekati da se ona smiri.
- Glupi kreten! Trebala sam mu lagati, eto što sam trebala, govori Mima nešto mirnija.
- A kaj si mu rekla?
- Pitao me s koliko sam frajera bila. A dogovorili smo se da si nećemo lagati pa...

Ups, mislim ja.

- I rekla si mu? Ma nisi...
- Jesam! I sad ne želi pričat sa mnom!
- A što si mu točno rekla?
- Pa istinu! Glupa konzervativna zadrta seljačina!
- Pa dobro istina, al što si mu rekla?
- Hma... pa... ne znam točno, al oko sto.
- To si mu rekla?!
- Aha. Ak ne računamo...
- O bože.
- Pa da jebemu sve, pušenje nije seks!
- Aha.
- I ak ne računamo žene.
- To isto nije seks?
- Ma je, al to ga pali pa bi mi oprostio.

Uslijedilo je pižđenje o lažnom moralu. I o tome da bi je frajer trebao voljeti takvu kakva jest. I s njezinom.. pa... osebujnom prošlošću.
Za sve krivim njega. Nije da nije imao znakove upozorenja: htio je oženiti curu koja ga je na početku veze tjerala da milijun puta pogleda "Chasing Amy".
- 08:31 - Komentiraj (43) - Printaj - #