the end...

subota, 22.07.2006.

Ljubljenje....

blog Layouts

blog Layouts

Evo danas sam nešto super raspoloženja za pisanje na blogu pa evo i drugog posta smijeh! Pitat ću vas nešto iskreno. Recite mi ima li ičeg lijepšeg na svijetu od ljubljenja kiss cerek ??? Naravno da nema, to je savršan osjećaj njiježnost (ili grubosti,ovisi) kojim ljudi pokazuju jedno drugom da im je stalo-jedno do drugog,da.... U trenutko kad nam se usne spoje s usnama osobe do koje nam je stlo,pa bila ona suprotnog ili pak istog spola, mai se isključujemo iz stvarnosti,i dižemose u neki nadsvijet, pa skoro s eusudim reć i u raj, gdje ne postoji ništa drugo osim njih dvoje(dvojice, dvije..). No činjenica je da dosta mladih u dobi od čak i 17 god. još nije iskusilo uživanciju ljubljenja. Zato sam odlučila provest malu anketicu da vidim koliko se od vas poljubilo i kako vam je bilo,a tko još nije,i zašto još nije,te što misli o tome. Ljudi vrijeme je da počnete svraćati na moj blog,moram se malo negdje izreklamirat pa će bit vas. Vidimo se, uživajte, vlite se, ljubite se.....cerek Pozdrav mom dečku, evo mene danas do tebe na posao, od puste priče sam se zaželjela jednog kissićakiss cerek.
- 16:27 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.