normalnO nenormalaN

ponedjeljak, 12.10.2020.

Vojislav Mazzocco "pere" Matanica, a da niti nije pustio vodu...


Pobrkani Loncici

"(...)ali u osnovi svrha tog spota se ni po čemu ne razlikuje od par sekundi videa ili fotografije koju neki influencer ili influencerica objavi na svom profilu."

vojislave,
ne izgleda mi da se salis kad usporedjujes reklamni spot za Rijeku kao glavni europski grad kulture i ono sto je uradila Doris Stankovic, i sto rade svi hrvatskin influenceri.

spot jest kostao pol milja kune, na njemu je radilo 20, 30 ljudi, mislm da su jednu dobru stvar: pokusali su Rijeku uciniti opcim mjestom u zivotu svakoga europskog kulturnjaka te godine u Europi. nisam pratio, ne znam da li su u tome uspjeli...

A Doris...
Doris je zicala besplatnu veceru. da bi stavila ime restorana na svoj profil.

Matanicev opus ne poznajem, "Blagajnica..." mi je bas simpa film. i lik mi je oke. zabavan je i svoj, ima musica i baca ga s vremena na vrijeme, no takvi su valjda svi umjetnici.
sve da je napravio jedan jedini film, i niti jednu nagradu da nije osvojio, ne mozes u istu recenicu staviti influencera i redatelja filmova, i vrednovati ih tim svojim "kruska/vergazer" kriterijima kojima ih usporedjujes, a ocigledno i izjednacavas.
ne vjerujem da je Matanic usetao u ured rijeckog gradonacelnika i zicao posao. bas kao sto nije usetao u Renualt-ovu centralu u Zagrebu i trazio da mu daju auto. opet: kruske i vergazeri.

i, daleko sam od znalca, no cijim to novcima da se plati reklama za jedan grad koji narucuje gradska vlada?!
i je li Matanic bio jedini koji je bio fit za taj posao?
je li bilo kakvog natjecaja?
i je li bio namjesten?
pisi nam o tome. ak u tome kontekstu ispadne da je Matanic karakterna drolja poput Bandica ili Rimceve, onda cemo mu i mi skuop s tobom reci kaj mislimo o njemu: da je karakterna drolja.

a dotle se stvarno nemoj razbacivati floskulama za koje se nadas da ce sirotinja uhvatiti: nas novac.
i kaj je najgore, koristis ih da bi izjednacio rad jednog poznatog redatelja i influencerice, koja, eto, ima veci "utjecaj". i bas u toj tvojoj recenici se kristalno cisto ogleda sav jad i cemer hrvatskoga drustva, jedan njegov segment je izazvao ovakav Matanicev bijes. malo jest pretjerao, istina, no, mozda sad influenceri istupe iz toga virtualnog mraka i objasne nama, "neutjecajnima", sto zapravo cini njihov radni dan. ili tjedan. ili mjesec.

ak si htio pisati o netransparentnom dodjeljivanju novaca iz ove ili one drzavne institucije, za to ti nije trebala - influencerica (?!). ne zelim banalizirati, ali nemrem jednostavnije: i iza tih projekata za koje je Matanic dobivao novce stoji nesto sto ziher nije u rjecniku (svakog) inflencera - tezak rad.

nemoj mi reci da ne kuzis koliko zapravo vremena, volje, pozrtvovanosti, odricanja, mozda cak i zivaca i suza treba da bi jedan hrvatski influencer/ica stavilo/a fotku kakvog parfema, obukao/la par nekakvih tenisica ili pozirao/la u kakvoj majici. probaj i sam.
ja, eto, probao jesam. i u pol sata sam skupio 1000 lajkova. a lik ispred cijeg sam se kafica slikao mi je par dana poslije kupio cevape i veliku zuju. no, nisam mu usao u birc i trazio cugu. probaj i sam. em je zabavno, em je korisno.

a sad probaj napraviti reklamni spot od 3 minute... bez da "zicas" pare.

12.10.2020. u 18:45 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2020 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2024 (1)
Travanj 2024 (4)
Travanj 2023 (1)
Listopad 2020 (18)
Kolovoz 2020 (1)
Studeni 2018 (3)
Lipanj 2018 (13)
Svibanj 2018 (111)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pita mene ovdje "Opis bloga"...

OPIS BLOGA?!?!?!

e, taman da upisem kaj cu pisati, pa da ljudi bjeze kao Hrvatski Tajkun od Pravde!

I samo jos jedna stvar, molim lijepo...


kad ste vec dosli ovdje, procitajte prvo prvi post sa ovoga bloga, biti ce jasnije glede odredjenih nota u nekim od postova.