normalnO nenormalaN

srijeda, 06.06.2018.

Verschwende Deine Jugend!

... kak su DAF-ovci pjevali!




nista - NISTA!- me ne ocisti od ruznih misli, unutrasnjeg nemira i agresije kao 20 minuta lupajuci iz sve snage po vreci. trosim ostatke moje mladosti, prije nego me strefi... kaj vec dolazi poslije te i takve "mladosti". "starost" nemre bit da ga Blaz Blaza! ne vidim se "starim". sve je u glavi. ovo me cini vjecnim mladicem. :)

bahl deug cha ki, kako me je bio ucio moj dobri sensei Gordan Krajacic prije kojih 15 godina na mojim Kuk Sul Do treninzima na zagrebackom Velesajmu.
dogurao sam bio nakon 3.5 godine do plavog pojasa. pocelo je tak da me frend sa faksa dovukao jedan dan na Velesajam da "vidim nekaj novo". odemo nas dvojica, vidim trening i kazem Goranu: "stari, kaj?! da pod stare dane furam se na Brus Lia, Djeki Cana, Djet Lia?! daj, fakat!".

nakon prvog, jednog jedincatog, treninga izmedju Kuk Sul Doa i mene se bila razvila strastvena ljubav!
oke, vjestina vise-manje, ali osjecaj da radis svome tijelu nekaj super, i opet osjecaj nakon 2 sata teskog znojenja... nenadjebivo! neme mjesta ovdje docarati niti priblizno tu... metafiziku. bez da uopce govorim o samopouzdanju kojemu je "samo nebo granica". bio sam tad i prestar (32 g.) da me pali neki ulicarski "fajterizam", iako dolazim sa besrmtne Majke Pescenice :), no skuziti kak se obraniti od majmuna kaj ti hoce prodati ciglu u 3 sekunde je definitivno dobra i korisna stvar.

elem, ovaj moj straznji kruzni (jos kad me ne bi jebao ovaj blog, i bez razloga mi odbijao postati fotke!!!) nije bas poput Cro Copove desnice kaj salje protivnike u bolnicu, no omokri mi majicu nakon 5 ponavljanja. davno sam bio citao da Mirko ima udarac nogom od 600 kg (!). nisam ja niti blizu te brojke, niti jurim ikakve brojke. ovo ovdje, rekoh, je najbolja anti-stres terapija meni poznata.


06.06.2018. u 06:52 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2018 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Svibanj 2024 (1)
Travanj 2024 (4)
Travanj 2023 (1)
Listopad 2020 (18)
Kolovoz 2020 (1)
Studeni 2018 (3)
Lipanj 2018 (13)
Svibanj 2018 (111)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pita mene ovdje "Opis bloga"...

OPIS BLOGA?!?!?!

e, taman da upisem kaj cu pisati, pa da ljudi bjeze kao Hrvatski Tajkun od Pravde!

I samo jos jedna stvar, molim lijepo...


kad ste vec dosli ovdje, procitajte prvo prvi post sa ovoga bloga, biti ce jasnije glede odredjenih nota u nekim od postova.