normalnO nenormalaN

utorak, 29.05.2018.

nesposobna glupaca, po N-ti put

PREDSJEDNICA O DOKAZANOM GENOCIDU


Uz ranoprijepodnevnu kavu...
Ponukan upisom jednog hrvatskog ekonomskog emigranta iz Irske o tome sto znaci kad Drzava u jednom svom segmentu funkcionira kao brizna majka, a ne opaka maceha...:)

Lokalni decko iz neke ovdasnje zabiti skolovan u nekoj zmlj-brlj vojnoj akademiji u Engleskoj, u uredskom hodniku prije kojih mjesec-dva :

"Frende, nemoj siriti okolo, jer mogu najebat k'o zuti, no Britanci nisu smjeli otici. Prije smo htjeli zivjeti slobodno u nasoj vlastitoj zemlji. Sad se pretvaramo da zivimo slobodno u nasoj vlastitoj zemlji."

Zapitao sam se naglas pred njim:
"Hm...Cekaj da razmislim sekundu tko su to bili “nasi Britanci" ? " :)

O povijesti ne znam previse, znam samo da smo ih imali preko nekolik . Neki su po svoje vise ili manje smjerne poslusnike bili fatalni na vise nivoa, a neki na manje, no mislim da su jedni ostavili poseban trag, jer se o njima jos posebnije prica vec cca 100-ak godina…

Usprkos mojega neznanja, srecom nisam se (jos) bio nasao u poziciji da me strefi posred face zanemarivanje one o “Uciteljici Zivota”. A i da me strefi nikome nista.

Sad kao najprvo ide jedna ograda:
zalim od srca, no suspregnuti se od NE POSTANJA seksistickih izjava pored OVAKO glupog Para Sisa I Bokova Sa Pantovcaka postaje umijece!

Elem, ovaj nas Par Sisa I Bokova Sa Pantovcaka po N-ti put je dokazala da vise-manje nema veze sa:

- politikom,
- vodjenjem drzave,
- poznavanjem Ustava, pa i poslovnika Sabora,
- elementarno-fundamentalno-rudimentarnim ljudskim zdravim razumom;
- te na kraju i puckoskolskom povijescu.
- I jos na krajnjem kraju lekcijama koje proizlaze I nepoznavanje iste!

Stoga bih jos jednom ponovio onu moju staru:

“GOSPODJO PREDSJEDNICE,

********** MATER OD 1941 DO 1945 PUTA DA ************* MATER OD 1941 DO 1945 PUTA! OD SRCA! ”


Pa neka me sad onaj peder (eto, postao sam I homofob) srpski (e, jesam se pretvorio I u nacionalistu I ustasofila jednom rjecju!) kaj zastupa onoga polutana cionistu (jebote! eto me I antisemit I rasist!) sad zbana zauvijek sa tog ustaskog Liceknjizja (ih, nema me Vucic po cetnikovanju!).

Ostao sam bez ideje kak da se prokazem kao zenomrzac I ksenofob…


29.05.2018. u 11:44 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2024 (3)
Travanj 2023 (1)
Listopad 2020 (18)
Kolovoz 2020 (1)
Studeni 2018 (3)
Lipanj 2018 (13)
Svibanj 2018 (111)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pita mene ovdje "Opis bloga"...

OPIS BLOGA?!?!?!

e, taman da upisem kaj cu pisati, pa da ljudi bjeze kao Hrvatski Tajkun od Pravde!

I samo jos jedna stvar, molim lijepo...


kad ste vec dosli ovdje, procitajte prvo prvi post sa ovoga bloga, biti ce jasnije glede odredjenih nota u nekim od postova.