normalnO nenormalaN

utorak, 29.05.2018.

Bogati i bahati fasisti

niti ovdje ne mozes biti postedjen najobicnijih fasista... nekad sam volio sa takvima ulaziti u polu-ozbiljne diskusije, iako mi to zapravo nikadi nije bio nekakav izazov. veci mi je fan bio slusati licemjere koji ti u lice prosipaju covjekoljubne bisere, a iza tvojih ledja pretvaraju se u zadnje soviniste. cak ih nisam zelio niti suociti sa ociglednom istinom o njima samima, jer to im i ne bi nista znacilo.
jedna forumaska spika cak je rezultirala batinama u stvarnom svijetu, jer sam bio dirnuo u ikonu, a to se mladjahnim neonacistima sa kvarta nije bilo svidjelo... kako su me gadovi bili pronasli imam teoriju, ali nakon 15 godina nije vise vazno. ta p**** koja me je bila izdala ionako je sama sebe bila kaznila...

ovaj lik iz ureda do ima sve. osim duse. u 7 godina sljake ovdje osigurao je egzistenciju svojim unucima, za sto bi rijetko gdje u ovome svijetu imao sansu. elem, osim kaj je cijepljen protiv cijele niske najelementarnijih vrijednosti, imun je i na najobicnniji osjecaj zahvalnosti, jer je u NJIHOVOJ zemlji, i ONI su ga pozvali da je gradi. da je barem zadrzao to svoje misljenje za sebe...
iako sam zbog svoje pretjerane obzirnosti i nadnaravnoj sklonosti diskreciji odlucio ne reagirati, barem je definitivno izgubio i najmanju sansu da zaigra u mome nogometnom timu internacionalnih zvijezda (maroko, skotska, italija, oman, tunis, engleska).

FAKDEM

29.05.2018. u 11:15 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2024 (2)
Travanj 2024 (4)
Travanj 2023 (1)
Listopad 2020 (18)
Kolovoz 2020 (1)
Studeni 2018 (3)
Lipanj 2018 (13)
Svibanj 2018 (111)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pita mene ovdje "Opis bloga"...

OPIS BLOGA?!?!?!

e, taman da upisem kaj cu pisati, pa da ljudi bjeze kao Hrvatski Tajkun od Pravde!

I samo jos jedna stvar, molim lijepo...


kad ste vec dosli ovdje, procitajte prvo prvi post sa ovoga bloga, biti ce jasnije glede odredjenih nota u nekim od postova.