Pisano Poslovno Komuniciranje Ppt - Stranica za upoznavanje
ponedjeljak , 21.01.2019.Poslovna knjižara UM
Click here: Pisano Poslovno Komuniciranje Ppt
Tekstovi: Prvi tekst u vježbi početak je uvoda u jedan znanstveni rad vezan uz rad elektrana u hrvatskoj. Read Microsoft PowerPoint - pisane komunikacije. Funkcije i značaj dopisa…………………………………………………………………..
Jedan od nacina klasifikacije je decimalni kod koji propisuje drzava. Moze biti: - Puni stenografski belezi se sve sto receno - Obicni registrovano samo bitno - Sazeti skraeni sadrzi samo najvaznije podatke o odlukama i zakljuccima bez diskusije. Zašto je bila dobra?
Poslovna knjižara UM - Pisano poslovno komuniciranje Kristina Mataija Monika Pavin 2.
Pisano poslovno komuniciranje Kristina Mataija Monika Pavin 2. Podjela pisanih poslovnih komunikacija…………………………………………... Funkcije i značaj dopisa………………………………………………………………….. Dopisi u rješavanju poteškoća…………………………………………………………. Poslovne komunikacije dijelimo prema: tehnici pisanja-pisaći stroj, računalo, tiskanicevanjskom izgledu-pismo, dopisnice, brzojav, telefax, tiskanice, elektronočka pošta, web stranice broju čitatelja-individualne i programiranegospodarskoj djelatnosti-industrijska, trgovačka, ugostiteljska, obrtnička, bankovna, prijevoznička, turistička 5. Funkcije i značaj dopisa: Omogućuje uspostavljanje i održavanje poslovnih vezaPredstavlja trgovačko društvo poduzeće Kao dokument za knjiženjeKao dokazno sredstvo u slučaju sporaKao sredstvo gospodarske promidžbeKao sredstvo analize poslovanja 6. Prednosti: Čuvanje poslovne i službene tajneTočnost i preciznost izražavanja Niski troškovi Velika dostupnost Pismo ima stanovitu trajnost 7. Nedostaci Pismo ne djeluje tako prisno kao osobni kontakt, nazočnost Sporost Lakše dolazi do nesporazuma Nije moguć dogovor u hodu 8. Dijelovi poslovnog pisma: BITNI ILI OSNOVNI: -Zaglavlje-Adresa primatelja-Pozivne oznake-Mjesto i datum-Predmet-Sadržaj -Pozdrav-Potpis 9. Oblikovanje poslovnihdopisa Tri su osnovna oblika poslovnih pisama: 1. AMERIČKI OBLIK- adresa-od 10. EUROPSKI OBLIK-adresa- od 20. KOMBINIRANI OBLIK- kombinacija europskog i američkog oblika 13. Poslovna pisma su: 1. Upit-poznatom ili novom partneru2. Ponuda-zainteresirati kupca; može biti: opća, pojedinačna, specijalna, odgovor na upit, protuponuda3. Ugovori-sporazum između partnera 5. Prigodne poslovne komunikacije ČESTITKE- sadrže naziv poduzeća, predmet poslovanja, prigodni tekst i slikovni dioPODSJETNICI- podsjećaju na ponudu, promidžbenog karakteraZAHVALE-značenje opće ponude, a upućuju se pri: uspostavi nove poslovne suradnje, za pruženu podršku i pomoć, te postignute uspjehePOSLOVNI POZIVI-upoznavanje novih poslovnih partnera i jačanje postojeće suradnje 17. Dopisi u rješavanju poteškoća POŽURNICA-požuruje partnera da izvrši obvezu; poslovno pismo, tiskanicaOPOZIV-opozivanje naloga OTKLON-ne prihvaća se ponuda prodavača ili narudžba kupcaREKLAMACIJA- kupac izvještava prodavatelja o nedostatku prispjele pošiljke NAGODBA- dogovor partnera radi realizacije naloga ; odgovor na reklamaciju 18. Načini razmjene dopisa Pismo - najzastupljeniji načinTelefax - razmjena kraćih poslovnih dopisaE-mail - brži način razmjene dopisaChat - suvremen način trenutne razmjene informacijaWeb - ponuda širokom krugu potrošača 19. Zaključak Komunikacija je bitan čimbenik dojma o organizaciji i može predstavljati granicu između uspjeha i neuspjeha Neuredan dopis, nepregledna ili čak netočna informacija utječe na stvaranje negativnog dojma, prekida suradnje te financijskih gubitaka 20. Literatura Fox Renata: Poslovna komunikacija, Drugo dopunjeno izdanje; Hrvatska sveučilišna naklada, Pučko otvoreno učilište Zagreb, 2005. Komorčec, Gaćeša: Poslovne komunikacije, Centar za dopisno obrazovanje Birotehnika, Zagreb, 1998. Nastavni materijali za predmet: Poslovne komunikacije, Ekonomska škola, prof.
The Choice is Ours (2016) Official Full Version
Ono se sastavlja i salje posebno svakom poslovnom partneru. Zaključak Komunikacija je bitan čimbenik dojma o organizaciji i može predstavljati granicu između uspjeha i neuspjeha Neuredan dopis, nepregledna ili čak netočna informacija utječe na stvaranje negativnog dojma, prekida suradnje te financijskih gubitaka 20. If you continue browsing the site, you agree to the use of cookies on this website. Zašto je bila dobra? KOMBINIRANI OBLIK- kombinacija europskog i američkog oblika 8. Što tu ima za mene? Dopisi u rješavanju poteškoća…………………………………………………………. Iz poslovnog pisma ne moze biti izostavljen ni jedan glavni deo. Nacrt treba nastati temeljem nestrukturiranih ideja.
[Veze preko interneta (2)|Cure za upoznavanje zagreb|Pornici za gledanje]
Oznake: pisano, poslovno, Komuniciranje, ppt
komentiraj (0) * ispiši * #